  • Data: 2009-08-20 12:32:25
    Temat: Re: przeskalowanie JPG-a - do Janka Muzykanta
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski write:
    > Ile mi się podoba. Np. jedna domyślna pozostałe jakoś nazwane.

    Ma to sens w przypadku programów instalowanych. W przypadku programów takich
    jak mój, większego sensu to nie ma.
    Program nie będzie w stanie zapanować nad wpisami w rejestrze.

    > Program Files w XP i jego odpowiednik w Viscie. Tam podczas normalnej
    > pracy (czyli bez praw administratora) nic nie powinno być
    > zapisywane/zmieniane - dla normalnego użytkownika to jest katalog
    > tylko-do-odczytu.

    Tego programu nie umieszcza się w katalogu ProgramFiles, nie miałoby to
    wiekszego sensu.
    Sam program manipuluje plikami jedynie w katalogu AppData, który jest
    przypisany do konkretnego użytkownika. Program powinien działać prawidłowo,
    niezależnie od poziomu uprawnień użytkownika.

    > A myślałeś o strumieniach? Główny strumień to exec, dalsze to
    > konfiguracje. Tyle że to będzie tak długio działało jak plik będzie na
    > dysku NTFS, bo przy kopiowaniu na co innego pozostałe strumienie,
    > oprócz głównego, idą sobie w niebyt.

    Nie zastanawiałem się nad tym.

    > PS. A skąd wzięła Ci się idea takiego rozwiązania? Jakiś inny program
    > to stosuje?

    http://www.rw-designer.com/picture-resize

    Pozdrawiam,
    - Bastek -