  • Data: 2009-08-20 12:11:59
    Temat: Re: przeskalowanie JPG-a - do Janka Muzykanta
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Aug 2009 13:47:56 +0200, "Sebastian Nibisz"
    <e...@p...onet.pl> wrote:

    >I ile tych konfiguracji w rejestrze będziesz mógł mieć?
    Ile mi się podoba. Np. jedna domyślna pozostałe jakoś nazwane.

    >Jaki katalog z programami masz na myśli?
    Program Files w XP i jego odpowiednik w Viscie. Tam podczas normalnej
    pracy (czyli bez praw administratora) nic nie powinno być
    zapisywane/zmieniane - dla normalnego użytkownika to jest katalog
    tylko-do-odczytu.

    >A kto powiedział, że standard, jest najlepszy dla każdego użytkownika.
    >Program ma jedynie przestrzegać reguł ustalonych przez system i tak też
    >czyni.

    A myślałeś o strumieniach? Główny strumień to exec, dalsze to
    konfiguracje. Tyle że to będzie tak długio działało jak plik będzie na
    dysku NTFS, bo przy kopiowaniu na co innego pozostałe strumienie,
    oprócz głównego, idą sobie w niebyt.

    PS. A skąd wzięła Ci się idea takiego rozwiązania? Jakiś inny program
    to stosuje?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish