  • 1. Data: 2013-02-06 22:49:07
    Temat: przerywanie rozmow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    gadam sobie, po chwili przerywa, "prosze czekac na nawiazanie polaczenia".
    czekam, czekam, przerywam, dzwonie jeszcze raz ... po minutce urwalo.,
    "prosze czekac". przerywam, dzwonie, znow urwalo.

    oboje jestesmy nieruchomi, mozna by rzec centrum miasta - szykowac sie do
    zakupu telefonu, zastanawiac co przyciskamy policzkiem, czy moze siec miala
    wazniejsze polaczenie do zestawienia ?
    Spotkal sie z tym ktos ?

    J.

  • 2. Data: 2013-02-06 23:20:49
    Temat: Re: przerywanie rozmow
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > Spotkal sie z tym ktos ?

    Bardzo często się z tym spotykam, że ktoś myli grupę traktującą o gsm z
    wróżbami i przepowiedniami. Idź na pl.misc.wróżby-z-fusów. Tam prędzej
    odpowiedzą na Twoje pytanie, bo wywróżą sobie miejscowość z dziwnym centrum,
    modele telefonów, sieć oraz godziny występowania problemu. Tutaj wątpię,
    ostatnio mało wróżek. Ale próbuj, może któraś już po feriach.

  • 3. Data: 2013-02-07 01:00:30
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > gadam sobie, po chwili przerywa, "prosze czekac na nawiazanie polaczenia".
    > czekam, czekam, przerywam, dzwonie jeszcze raz ... po minutce urwalo.,
    > "prosze czekac". przerywam, dzwonie, znow urwalo.

    To trochę wygląda tak, jakby druga strona zawieszała połączenie, czyli
    niechcący naciskała zieloną słuchawkę.

  • 4. Data: 2013-02-07 11:31:12
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał:

    > To trochę wygląda tak, jakby druga strona zawieszała połączenie

    "Proszę czekać, Twój rozmówca zawiesił rozmowę".

  • 5. Data: 2013-02-07 15:37:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." napisał:
> [...]
    >dziwnym centrum, modele telefonów, sieć oraz godziny występowania
    >problemu. Tutaj wątpię, ostatnio mało wróżek. Ale próbuj, może któraś

    A co, jak napisze ze Pcimiu, to potwierdzisz ze to normalne, bo tam
    czesto zrywa, w odroznieniu od Obornik ?
    Czy ze nokie tak maja ?

    Nie pytam wrozek, tylko czy ktos sie z tym spotkal. Centrum miasta,
    klopotow z zasiegiem nie powinno byc, polaczenia jednak nawiazane,
    siec byc moze przeciazona ... ale czy moze ot tak zawiesic komus
    rozmowe, bo ma pilniejsza ? W sumie az sie prosi cos takiego
    wprowadzic, ale ktore sa pilniejsze - na 112, czy w zaleznosci od
    wysokosci abonamentu ? :-)

    Telefony te same co przez poprzednie lata, raczej nie urywaja.
    Owszem, zdarzaly mi sie zrywki, ale wtedy to gadalem godzinami, wiec
    moze operatorowi przeszkadzalo :-)
    A i rozmowca na wsi i nie byl pewny swego telefonu ...

    J.

  • 6. Data: 2013-02-07 16:18:13
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "J.F" napisał:

    > A co, jak napisze ze Pcimiu, to potwierdzisz ze to normalne, bo tam czesto
    > zrywa, w odroznieniu od Obornik ?

    Normalne czy nie, ale dalej trzeba wróżyć o jaką sieć chodzi. W różnych
    wioskach i miastach, różne sieci różnie reagują. Szczególnie w centrum.
    Warszawa jest przykładem, że to nie musi być wieś, aby były problemy.

    > Czy ze nokie tak maja ?

    A napisałeś gdzieś, że to nokie?

    > Centrum miasta, klopotow z zasiegiem nie powinno byc

    Oczywiście, bo Ty tak chcesz.

  • 7. Data: 2013-02-07 16:42:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 7 Feb 2013 16:18:13 +0100, Tomek wrote:
    > W różnych wioskach i miastach, różne sieci różnie reagują.
    > Szczególnie w centrum. Warszawa jest przykładem, że to nie musi być
    > wieś, aby były problemy.

    Dokladnie, gesta zabudowa plus mnostwo ludzi robi swoje.

    > Oczywiście, bo Ty tak chcesz.

    Zastanawiam się skad się bierze to przekonanie, zwlaszcza u ludzi nie do
    konca zielonych w temacie...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2013-02-07 16:44:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F" napisał:
> [...]
    >różnych wioskach i miastach, różne sieci różnie reagują. Szczególnie
    >w centrum. Warszawa jest przykładem, że to nie musi być wieś, aby

    Czyli co - zdarza sie ze zrywaja po minucie i tak pare razy ?

    >A napisałeś gdzieś, że to nokie?

    A jakbym napisal to bys potwierdzil czy zaprzeczyl ?

    >Oczywiście, bo Ty tak chcesz.

    Tu przyznaje - moja wina. W koncu znam/znalem miasta bez BTS.

    Ale to nie ten przypadek, brak monitora, ale zaloze sie ze pare BTS w
    zasiegu z silnym sygnalem.

    J.

  • 9. Data: 2013-02-07 19:01:08
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "J.F" napisał:

    > Czyli co - zdarza sie ze zrywaja po minucie i tak pare razy ?

    Podasz kiedyś jaka sieć i jakie godziny, oraz czy to jest cyklicznie o
    stałej porze, czy w różnych godzinach w ciągu całego dnia, czy tylko między
    konkretnymi dwoma osobami, czy z innymi rozmówcami też tak masz, jakie oni
    mają modele telefonów, czy mamy dalej wysypywac fusy na ławę?

    > A jakbym napisal to bys potwierdzil czy zaprzeczyl ?

    Zależy jaka nokia, jaki stan, a dalej j/w. Jakbyś napisał, że SE to samo bym
    napisał. Coś Cię dziwi, że ktoś chce Ci pomóc, ale musi dzwonić do TVN do
    Arkana Magii i pytać o szczegóły, któryś dzień?

  • 10. Data: 2013-02-07 22:16:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2013 19:01:08 +0100, Tomek napisał(a):

> [...]
    > konkretnymi dwoma osobami, czy z innymi rozmówcami też tak masz, jakie oni
    > mają modele telefonów, czy mamy dalej wysypywac fusy na ławę?

    Wczoraj, we Wroclawiu, o ~17-tej, w sieci ... a szczesliwie w jednej,
    t-mobile, nokia gadala z siemensem, i zdarzylo mi sie to pierwszy raz.

    > Zależy jaka nokia, jaki stan, a dalej j/w. Jakbyś napisał, że SE to samo bym
    > napisał. Coś Cię dziwi, że ktoś chce Ci pomóc, ale musi dzwonić do TVN do
    > Arkana Magii i pytać o szczegóły, któryś dzień?

    To teraz, jak juz podalem wszystko, to bardzo prosze, pomoz :-P

    J.