-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: przeróbka spalinowego na elektryka. robi ktoś profesjonalnie?
Date: Fri, 8 Jun 2018 21:34:16 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 11
Message-ID: <pfelno$fik$1@dont-email.me>
References: <pfbp0m$pi$1@dont-email.me>
<f...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 8 Jun 2018 19:34:16 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="13d9989c0c223fe2d4662a25e0e6aa05";
logging-data="15956";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18YpNAYmYOkZ5RzzMATu8f7"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.0
Cancel-Lock: sha1:E7XLSSstoE06nSVbe+HU8hRunQs=
In-Reply-To: <f...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633099
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.06.2018 o 00:46, Zenek Kapelinder pisze:
> Zupelnie przypadkowo trafilem w necie na taka firme. Adresu nie mam. Za
przerobienie w technologii olowiowej chca 13 tysiecy.
jeśli ktoś chce zlecić taką przeróbkę - spoko. ja bym się sam pobawił.
Wogóle podchodzę do tematu poraz drugi po 25 latach. (wtedy chciałem
przerabiać trabanty :)). Teraz patrzę a tu silnik który ma 15 kw mocy
chwilowej i 7.5 kw mocy ciągłej wazy... 2.6kg. takie dwa silniki bym
zapiął do półosi, bez skrzyni biegów! Aż mi sie niechce wierzyć że to
możliwe. chyba najpierw zbuduje jakiś motorower czy coś w ten deseń. Ale
ceny tych silników - bardzo wysokie. Płacimy "frycowe".
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 08.06.18 22:19 kk
- 08.06.18 22:57 Uzytkownik
- 08.06.18 23:14 p0li
- 08.06.18 23:52 nadir
- 09.06.18 02:11 Zenek Kapelinder
- 09.06.18 07:16 kk
- 09.06.18 10:47 p0li
- 09.06.18 10:54 p0li
- 09.06.18 12:31 nadir
- 09.06.18 13:28 ToMasz
- 09.06.18 14:00 p0li
- 09.06.18 14:59 Budzik
- 09.06.18 15:25 kk
- 09.06.18 15:31 ToMasz
- 09.06.18 15:47 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=