  • 1. Data: 2011-04-10 20:22:58
    Temat: przejsciowka HDMI <----> ETH
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Czy ktos moze spotkal sie z pasywna przejciowka hdmi <---> ethernet (rj45) ?

  • 2. Data: 2011-04-10 22:38:56
    Temat: Re: przejsciowka HDMI <----> ETH
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-10 22:22, Kell a pisze:
    > Czy ktos moze spotkal sie z pasywna przejciowka hdmi<---> ethernet (rj45) ?

    Ty juz nie pal tego swinstwa .

  • 3. Data: 2011-04-11 01:35:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zakarm" intbhv$dcc$...@n...onet.pl

    > Ty juz nie pal tego swinstwa .

    A Ty -- naucz się poprawnego kodowania. :)

    Mnie też wyśmiewano, gdy pytałem o jakąś przejściówkę okołograiczną -- okazało
    się, że takie przejściówki (o które pytałem) były produkowane. Wszystko można
    przerobić na wszystko -- jeśli chodzi o informację. :) Ale czy taka przejściówka
    istnieje? -- na pewno tak, choć być może nie jest nazywa przejściówką a jakoś
    inaczej, mądrzej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-04-11 05:27:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Kell a" <k...@n...com> napisal w wiadomosci
    > Czy ktos moze spotkal sie z pasywna przejciowka hdmi <---> ethernet (rj45)
    > ?

    Nie wiem jakie rozdzielczosci video chcesz puszczac skretka i na jaka
    odleglosc, ale moze skretka kat. 7 dalaby rade nawet FullHD, tylko nie wiem
    czy par przewodów starczy. :-)

  • 5. Data: 2011-04-11 05:41:51
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Z tego co widze, to jednak 2 kabelki i to kat. 6a beda potrzebne:
    http://www.amazon.com/Pyle-PHDM2RJRF1-Audio-Coaxial-
    Ethernet/dp/B001OS51X8/ref=sr_1_7?s=electronics&ie=U
    TF8&qid=1302500385&sr=1-7
    :-)

  • 6. Data: 2011-04-11 06:36:43
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Zakarm <t...@s...com> napisał(a):

    >Ty juz nie pal tego swinstwa .

    Mam przejsciowke pasywana DVI <--> ETH, ktora spokojnie dziala mi na 15m,
    widzialem tez HDMI <--> ETH, tyle, ze aktywna, a takiej nie chce
    (nie zalezy mi na duzej odleglosci, ktore aktywne zapewniaja..)

    A Tobie powiem tak - gowno sie znasz, a zabierasz glos.

  • 7. Data: 2011-04-11 06:38:23
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]
    >istnieje? -- na pewno tak, choć być może nie jest nazywa przejściówką a jakoś

    Istnieje istnieje, ale takim madralom jak Zakarm do glowy przychodzi tylko jaranie.
    Komplet na 2 strony kosztowal 100zl., tylko, ze na DVI.

  • 8. Data: 2011-04-11 06:40:06
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    >Nie wiem jakie rozdzielczosci video chcesz puszczac skretka i na jaka
    >odleglosc, ale moze skretka kat. 7 dalaby rade nawet FullHD, tylko nie wiem
    >czy par przewodów starczy. :-)

    Na fullHD daje rade zwykly kabel kat 5e, chociaz oczywiscie lepiej 6. Myk polega na
    odleglosci,
    na jaka musisz taki obraz przeslac oraz jakosci polaczen.

  • 9. Data: 2011-04-11 06:42:07
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Zakarm <t...@s...com> napisał(a):

    >Ty juz nie pal tego swinstwa .

    http://www.lerem.pl/zlacza_i_przejsciowki/przedluzac
    z_hdmi_extender_adapter_na_rj_45_cat5e_6_lindy_38001
    _do_35m

  • 10. Data: 2011-04-11 10:36:55
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 08:42:07 +0200, Kell a napisał(a):

    > http://www.lerem.pl/zlacza_i_przejsciowki/przedluzac
    z_hdmi_extender_adapter_na_rj_45_cat5e_6_lindy_38001
    _do_35m

    Zwróć proszę uwagę na fakt, że to jest co prawda przejściówka na "skrętkę",
    ale nie na Ethernet.

    --
    Yakhub