  • 1. Data: 2011-04-11 08:50:52
    Temat: proszek hp 4000 a oki b4600
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    kupiłem sobie na zapas proszek do hp4000
    kumpel akurat w potrzebie, czy da się użyć mojego proszku do jego oki b4600?

  • 2. Data: 2011-04-11 13:40:06
    Temat: Re: proszek hp 4000 a oki b4600
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-11 10:50, zlotowinfo pisze:
    > kupiłem sobie na zapas proszek do hp4000
    > kumpel akurat w potrzebie, czy da się użyć mojego proszku do jego oki
    > b4600?

    Oki stosuje tonery drobniejsze. Jeśli nie chce uszkodzić bębna, lepiej
    nie dawać innych - nawet "zamienników".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2011-04-13 07:36:21
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > kupiłem sobie na zapas proszek do hp4000
    > kumpel akurat w potrzebie, czy da się użyć mojego proszku do jego oki
    > b4600?

    Z tonerami różnie bywa.
    Np. Kyocera nie lubi jak miesza się oryginalny toner z jakimś zamiennikiem,
    bo robi szare tło.
    Ale później jak stosuje się tylko zamiennik to działa ok.
    Np. do Lexmarka kupiłem w Agawie zamiennik dedykowany do Lexmarka E260 i
    robił szare tło.
    Wysypałem wszystko, oczyściłem kardridż i zasypałem tonerem Katuna do
    Samsunga Ml-1510 - jakość idealna jak oryginał.
    W ogóle polecam zamienniki firmy Katun, bardzo dobrze działają z Kyocerą i
    Lexmarkiem.