eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzejście zniżki OC/AC z "J.Kowalski" na DG "Kowalski usługi różne" › Re: przejście zniżki OC/AC z "J.Kowalski" na DG "Kowalski usługi różne"
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przejście zniżki OC/AC z "J.Kowalski" na DG "Kowalski usługi różne"
    Date: Sun, 6 Jun 2010 08:51:03 +0200

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:4c0abe6c$0$19176$65785112@news.neostrada.pl...

    > Różnie z tym bywa, zależnie jak ktoś ma firmę i jak kupował auto. Jak się
    > posiada działalność DG z "nazwą w nazwie" (oprócz nazwiska) typu "Handelek
    > J.Kowalski", to kupując nowe auto na fakturę w salonie podajemy pełną
    > nazwę firmy do faktury (i taka jest faktura prawidłowa, by ją w koszty
    > wliczać itd). I czasem WK robiąc papiery przepisze pełną nazwę podmiotu z
    > faktury, więc i w dowodzie jest "handelek j.kowalski" - przynajmniej ja
    > auta tak zarejestrowalene widzialem u paru znajomych, ktorzy brali nowe z
    > salonu od razu na fakture na firme.
> [...]

    ja tam jakoś mocno upierać sie nie bede, ale wg mnie przy jednoosobowej
    działalności gosp. nie ważne co masz na fakturze i tak w DR wpiszą Ci
    *tylko* imie i nazwisko i wlasnie dlatego wymagany jest przy rejestracji
    wpis do ewidencji działalności gospodarczej, zeby potwierdzić ze firma Jan
    Kowalski należy napewno do Jana Kowalskiego.

    Nigdy nie słyszałem, zeby byly problemy ze zniżkami na takie samochody i mam
    takie w domu trzy w tym dwa busy i jeden samochód ciężarowy DMC 18t.
    wszystkie mają zniżki takie same jak osobowy "prywatny" Peugeot307

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE