  • 1. Data: 2011-09-19 10:13:00
    Temat: przejscie z TTFon na Mix ilosc doladowan
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam,

    nęci mnie ten Samsung Galaxy Ace i się łamię. Teraz jestem w TTFonie za
    opcję 50 doładowań za 50 ln/mies. ten fon kosztuje mnie 113 pln.
    Dotychczas nie korzystałem z netu w telefonie ale teraz to już tak. Czy
    wchopdzić w to. Jestem dłuuuuuuuuuugoletnim klientem Ery co byście
    radzili czy ponegocjować cenę, ogólnie co mogę jeszcze utargować no i
    czy wchodzić w to?
    Wszelkie rady i sugestie mile widziane

    m[...]

  • 2. Data: 2011-09-19 13:20:45
    Temat: Re: przejscie z TTFon na Mix ilosc doladowan
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał
    > nęci mnie ten Samsung Galaxy Ace i się łamię. Teraz jestem w TTFonie za
    > opcję 50 doładowań za 50 ln/mies. ten fon kosztuje mnie 113 pln.

    50 x 50 zł = 2500 zł i do tego uwiązujesz się na 50 miesięcy. I dopłacasz
    113 zł. Dobrze policzyłem, czy o czymś zapomniałem?

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-09-19 16:47:52
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *m[...]* w wiadomości news:4e7715ac$0$2506$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
> [...]
    > czy ponegocjować cenę, ogólnie co mogę jeszcze utargować no i czy wchodzić

    Powinieneś zrobić to co poniżej.

    1. Najpier zrozumieć ze mix zawsze prawie wychodzi drogo.

    2a. Kupić telefon bez promocji, zamiast 113zł zapłacisz 513-613zł, a nie
    jesteś uwiązany na 50 doładowań.

    2b. Kupić telefon w promocji za 1zł i abonament za 79zł na 36mcy lub fon za
    199zł i 55zł abo na 36mcy w T-Mobile

    2c. Poszukać innej oferty na abonament

    Pozdr

    PS. Ace może i parametrami nie zawyca, ale to całkiem ciekawy sprzęt...
    dobry wybór :-)