  • Data: 2014-03-23 22:54:35
    Temat: Re: przedwzmacniacz do mikrofonu
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-23 10:24, badworm pisze:

    > Z tych wzmacniaczy, które wcześniej wymieniłeś to widzę w TME tylko
    > LME49720 ale jedną sztukę i w DIP :/ Z dostępnych tam wzmacniaczy w SMD
    > o wstępnie pasującyh parametrach widzę jeszcze LM6142
    > (http://www.ti.com/lit/ds/symlink/lm6142.pdf) i MCP6472
    > (http://www.tme.eu/pl/Document/037824ff513a1cc56f59c
    cf7d7254416/mcp6471_2_4.pdf).

    Patrz na interesujące Ciebie parametry i podejmij decyzję.
    Prąd zasilania - oczywiste,
    Pasmo - pamiętaj że to jest dla wzmocnienia jednostkowego i jak chcesz
    wzmocnić bardziej to pasmo poleci w dół.
    Szumy - porównaj z innymi wzmacniaczami.
    Na moje szybkie przeliczanie 9bez zbytniego zastanawiania się) szumy
    lm6142 są trochę większe od szumów TBA231 używanego jako wzmacniacz do
    głowicy w starych magnetofonach szpulowych (pierwsze Arie). Według mnie
    powinien być OK, ale naprawdę to oprócz parametrów scalaczka równie
    ważny będzie nawet rysunek ścieżek itd.

    Pozdrawiam

    DD