  • Data: 2014-01-15 01:25:30
    Temat: Re: pryszcze...
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 22:27:08 UTC+1 użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > To najwiekszy troll ostatnich lat, wystepujacy po kilkoma ksywami, srajacy
    > bzdetami na wielu grupach i obrzucajacy wszystkich obelgami o podlozu
    > politycznym.
    > Zasada jest taka, ze zadaje pytanie i nie czyta odpowiedzi lub ich nie
    > rozumie i bulgocze do znudzenia. Szkoda czasu.

    Bardzo dziekuje za ostrzezenie, ale:

    * jezeli ktos chce mnie obrzucac obelgami o podlozu politycznym
    i mogloby mu to dac ukojenie, to niech sobie pouzywa, bo mi to
    naprawde ani troche nie przeszkadza (a czasem nawet moze dawac mi
    bodziec do zastanowienia sie nad soba samym)

    * uwazam, ze to mnie samemu powinno zalezec na tym, zeby moje
    wyjasnienia byly jak najbardziej zrozumiale, bo wyjasnianie
    jest umiejetnoscia, ktora uwazam za cenna. jezeli ktos nie
    rozumie tego, co do niego mowie, to uwazam, ze powinienem
    nad soba bardziej popracowac, choc oczywiscie jezeli ktos
    nie chce z mojego wyjasnienia skorzystac, to to juz nie jest
    moj problem

    * do tej pory rozmowca sprawial wrazenie, jakby czytal i
    rozumial (a przynajmniej probowal rozumiec) odpowiedzi,
    wiec pod tym wzgledem ma u mnie kredyt zaufania

    Dlatego nie martwilbym sie zbytnio na zapas :)