    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: prosze o wyjasnienie skad roznice w zdjeciach
    Date: Tue, 21 Sep 2010 16:18:51 +0200

    Michal Jankowski pisze:

    > Przysłona otwarta z z 11 na 3,5, czas powinien być zmniejszony 9.9
    > raza, było 1/320 i 1/3200, zgadza się.
    >
    > A naświetlone znacznie mocniej.

    A może zmieniło się oświetlenie po wykonaniu pomiaru ekspozycji? Nie
    wiem, co to za aparat, ja w swoim odblokowuję AF Lock od AE lock i jak
    złapie ostrość, to nadal może zmienić się ekspozycja, gdyby warunki
    oświetleniowe nagle drastycznie się zmieniły.
    Na zdjęciu widać, że jest dużo małych chmur. Słońce nawet częściowo
    wychodząc zza chmury, lub chowając się, mogłoby znacznie bardziej
    zmienić warunki oświetleniowe niż ten 1 EV.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/