eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprośba namiar na zamiennik 2N06L13Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prośba namiar na zamiennik 2N06L13
    Date: Mon, 09 Apr 2012 01:50:09 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <jlt8c7$382$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jljh9j$alg$1@mx1.internetia.pl> <jlji7k$8t9$1@inews.gazeta.pl>
    <jljob0$5i2$1@mx1.internetia.pl> <jljomv$dgb$1@node2.news.atman.pl>
    <jljs3c$kh0$1@mx1.internetia.pl> <jljti6$il5$1@node2.news.atman.pl>
    <jlmmkb$77d$1@mx1.internetia.pl> <jlmpv4$qau$1@inews.gazeta.pl>
    <jlq42c$vou$1@mx1.internetia.pl> <jlrkic$ck8$1@inews.gazeta.pl>
    <jlrse2$mst$1@mx1.internetia.pl> <jlt03i$8if$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-222-73.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1333929159 3330 178.37.222.73 (8 Apr 2012 23:52:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Apr 2012 23:52:39 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jlt03i$8if$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:629113
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-08 23:24, Desoft pisze:
    >
    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    > news:jlrse2$mst$1@mx1.internetia.pl...
    >> W dniu 2012-04-08 11:04, Desoft pisze:
    >>>> Ja generalnie wychodziłem z założenia że jeśli okaże się że czegoś nie
    >>>> potrafię naprawić do końca to niezależnie od moich poniesionych
    >>>> kosztów i czasu klient nie płaci nic.
    >>>
    >>> Myślisz, że uwierzę że dokładałeś do interesu? Miałeś jeszcze inną
    >>> pracę i
    >>> z niej finansowałeś naprawy sprzętu?
    >>
    >> Uważasz że bez robienia klientów w trąbę ni3e wyjdziesz na swoje?
    >
    > Coś Ci się pozajączkowało (fakt - okres świąteczny)

    Nie rozumiem dlaczego miałby dokładać do interesu? Zakładasz, ze
    zazwyczaj mu się nie udawało zrobić, czy, że jechał na takich małych
    marżach, że jedna taka wpadka w roku powodowała groźbę bankructwa?
    Ja też czasami podejmowałem się próby naprawy na takich zasadach, że gdy
    nie naprawię to nie kasuję.
    >
    >
    >>> Niestety po gwarancji, za wszystko płaci klient.
    >>
    >> Ale chce płacić za fachową wiedzę skutkującą skuteczną naprawą albo
    >> sensowna diagnozą, a nie za robione przez drogich "fachowców"
    >> eksperymenty z nadzieją że się uda trafić co uszkodzone.
    >
    > I jaki ma z tym problem? (poza tym, że nie ma kasy i liczy że mu to ktoś
    > zrobi w czynie społecznym)

    To że jest trochę nieuczciwa sytuacja gdy klient chodzi do pięciu
    fachowców i każdy coś pogrzebie (i być może mocniej popsuje) i skasuje
    za usiłowanie naprawy. Moim zdaniem demoralizująca jest sytuacja gdy
    serwisant kasuje za godziny spędzone przy urządzeniu a w ogóle nie
    odpowiada za jakość roboty.


    --
    pozdrawiam
    MD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: