  • 21. Data: 2010-09-09 18:44:36
    Temat: Re: program do przegl?dania email
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/09/2010 03:16 PM, Tomek wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""

    > Znalezione w recenzji telefonu:
    >
    > "Funkcja, tak jak wszystkie aplikacje i dodatki poza przeglądarką,
    > działa tylko w oparciu o połączenie GPRS i nie można skonfigurować jej
    > tak, by korzystała z Wi-Fi.
    > Niestety, żadna z aplikacji nie może korzystać z połączenia Wi-Fi "
    >
    > Wszystko jasne? I fakt, jak na taki telefon, okrajanie go z możliwości
    > korzystania z WIFI w aplikacjach to przesada.

    Żadna aplikacja nie może?
    Hmm, przeglądarka internetowa nie jest aby aplikacją?
    (w sumie to tak to jest jak się telefonu nie przetestuje niezależnie od
    marketingowych pierdół opowiadanych przez sprzedawcę/producenta...).

    ATSD - przez IMAP pociągnie tylko nagłówki, nie będzie tak bolało. I
    zostawi na serwerze...

    M.

  • 22. Data: 2010-09-10 05:17:44
    Temat: Re: program do przeglądania email
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Pobawiłem sie tym wieczorem w domu. Olałem wybór Era i Heyah dając anuluj
    wróciło do poprzedniego ekranu później znów wybrałem opcje dalej i wówczas
    przeskoczyło wybór operatora i poszło dalej. Po włączeniu WiFi i złapaniu
    sieci pobrało pocztę z konta pozostawiając ją na nim. Sprawdziłem koszty
    połączenia biling nie wykazuje żadnego połączenia i kosztów z tym
    związanych- czyli poszło po WiFi.

  • 23. Data: 2010-09-10 20:22:33
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/10/2010 07:17 AM, mz wrote:
    > Pobawi?em sie tym wieczorem w domu. Ola?em wybór Era i Heyah daj?c anuluj
    > wróci?o do poprzedniego ekranu pó 1/4 niej znów wybra?em opcje dalej i wówczas
    > przeskoczy?o wybór operatora i posz?o dalej. Po w??czeniu WiFi i z?apaniu
    > sieci pobra?o poczte z konta pozostawiaj?c j? na nim. Sprawdzi?em koszty
    > po??czenia biling nie wykazuje ?adnego po??czenia i kosztów z tym
    > zwi?zanych- czyli posz?o po WiFi.

    Gratulacje...
    A podobno w tym telefonie żadna aplikacja nie ciągnie po WiFi :>

    M.

  • 24. Data: 2010-09-13 05:48:32
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying> napisał w
    wiadomości news:i6e429$hfj$1@news.onet.pl...

    > Gratulacje...
    > A podobno w tym telefonie żadna aplikacja nie ciągnie po WiFi :>

    Opera mini też działała po WiFi ale mi nie odpowiada. Wolę już wbudowanego
    klienta.
    A co do samego klienta email i mojego pytania na początku hm cóż prawdę
    mówiąc szukałem czegoś o nazwie klient email i nie w zakładce wiadomości a w
    samych aplikacjach. Pomrocznośc jasna czy coś w tym stylu była ale może
    komuś się ten post przyda.