  • 11. Data: 2010-09-09 12:41:43
    Temat: Re: program do przegl?dania email
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/09/2010 02:36 PM, mz wrote:
    > W opcjach nie widze nic zwiazanego z ustawieniami czy ma wysy?ac przez WiFi
    > czy przez operatora.

    Jakoś nie jestem skłonny Ci wierzyć, po tym jak nie udało Ci się
    samodzielnie znaleźć tego klienta email (bo przecież szukałeś
    samodzielnie przed zapytaniem na grupie, prawda?).

    Jestem również pewien że wspominana aplikacja nie ma problemów z
    zostawianiem maili na serwerze...

    M.

  • 12. Data: 2010-09-09 12:43:16
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał

    > Ale nie podoba mi się on bo pomimo włączonego WiFi i złapania zasięgu sieci
    > próbuje łączyć się internetem poprzez operatora komórki - proponując nawet
    > wybór pomiędzy Era i Heyah. Wolałbym coś co połączy za pośrednictwem WiFi.

    A jak najpierw się połączysz z siecią WIFI i przeglądasz później net, to też
    wymusza połączenie via Era?

  • 13. Data: 2010-09-09 12:44:39
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/09/2010 02:41 PM, Tomek wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    sonw995/sonyericssonw995userguides/264823/how_to_set
    _up_and_use_email_on_the_sony_ericsson_w995.html

    > To tobie krzaczy. Jego post jest poprawny.
    Taaak?

    Pokażesz w jego nagłówkach deklarację kodowania?
    "
    From: "mz" <2...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: program do przegl?dania email
    Date: Thu, 9 Sep 2010 14:06:15 +0200
    "

    Nieśmiało przypomnę że deklarować należy, o ile się używa znaków spoza
    grupki US-ASCII :>

    M.

  • 14. Data: 2010-09-09 12:49:35
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał

    > A jak najpierw się połączysz z siecią WIFI i przeglądasz później net, to
    > też wymusza połączenie via Era?

    Nie jak sie połącze z WiFi i potem przeglądam net to jest ok. Ale podczas
    użycia tego programu po podaniu nadawcy, nazwy konta, nazwy użytkownika
    hasła zaczyna się pytac czy połączyć z intenetem przez operatora jak dam tak
    to wyskakuje pytanie, przez które (Era i Hejah) jak tam że nie to wraca do
    poprzedniego ekranu. I tu sie zatrzymuje i koniec.

  • 15. Data: 2010-09-09 12:50:43
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/09/2010 02:49 PM, mz wrote:
    > U?ytkownik "Tomek"<t...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie jak sie po??cze z WiFi i potem przegl?dam net to jest ok. Ale podczas
    > u?ycia tego programu po podaniu nadawcy, nazwy konta, nazwy u?ytkownika
    > has?a zaczyna sie pytac czy po??czyae z intenetem przez operatora jak dam tak
    > to wyskakuje pytanie, przez które (Era i Hejah) jak tam ?e nie to wraca do
    > poprzedniego ekranu. I tu sie zatrzymuje i koniec.

    Pewien jesteś że nie ma nigdzie opcji 'Połącz uzywając...'?

    M.

  • 16. Data: 2010-09-09 12:56:50
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    wiadomości news:i6al73$nhi$1@news.onet.pl...

    > Pewien jesteś że nie ma nigdzie opcji 'Połącz uzywając...'?

    Pewnien

  • 17. Data: 2010-09-09 12:59:23
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""

    > Pokażesz w jego nagłówkach deklarację kodowania?
    > Nieśmiało przypomnę że deklarować należy, o ile się używa znaków spoza grupki
    > US-ASCII :>

    Niemniej jednak ja krzaczków nie widzę.

  • 18. Data: 2010-09-09 13:00:43
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/09/2010 02:56 PM, mz wrote:

    > Pewnien

    W ustawieniach telefonu jest...
    Klient email olewa ustawienie?

    M.

  • 19. Data: 2010-09-09 13:01:31
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/09/2010 02:59 PM, Tomek wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""

    > Niemniej jednak ja krzaczków nie widzę.
    Co nijak nie znaczy że jego nagłówki sa poprawne...

    M.

  • 20. Data: 2010-09-09 13:16:48
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""

    > W ustawieniach telefonu jest...
    > Klient email olewa ustawienie?

    Znalezione w recenzji telefonu:

    "Funkcja, tak jak wszystkie aplikacje i dodatki poza przeglądarką, działa tylko
    w oparciu o połączenie GPRS i nie można skonfigurować jej tak, by korzystała z
    Wi-Fi.
    Niestety, żadna z aplikacji nie może korzystać z połączenia Wi-Fi "

    Wszystko jasne? I fakt, jak na taki telefon, okrajanie go z możliwości
    korzystania z WIFI w aplikacjach to przesada.