  • 1. Data: 2010-02-25 09:14:57
    Temat: program do drukowania zdjec
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam

    Poszukuje jakiegos fajnego programu do drukowania zdjec. Chodzi mi o to aby
    automatycznie umieszczal 3 zdjecia 10x15 na papierze A4. Ja robie to w
    pohotosohpie ale moja dziewczyna nie bardzo sie na tym zna i dlatego poszukuje
    dla niej czegos latwego w obsludze.
    Co polecacie??

    Michal

  • 2. Data: 2010-02-25 10:25:33
    Temat: Re: program do drukowania zdjec
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    On 25 Lut, 10:14, m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > pohotosohpie ale moja dziewczyna nie bardzo sie na tym zna i dlatego poszukuje

    Qimage - nie ma lepszego programu do impozycji i przygotowania zdjęć
    do druku.

  • 3. Data: 2010-02-25 11:50:29
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    m...@p...onet.pl napisał(a):
    > Witam
    >
    > Poszukuje jakiegos fajnego programu do drukowania zdjec. Chodzi mi o to aby
    > automatycznie umieszczal 3 zdjecia 10x15 na papierze A4.

    Chyba się nie zmieszczą?

    > Ja robie to w
    > pohotosohpie ale moja dziewczyna nie bardzo sie na tym zna i dlatego poszukuje
    > dla niej czegos latwego w obsludze.
    > Co polecacie??

    3 różne czy 3 takie same?
    Do tego ostatniego przypadku:

    http://www.mimuw.edu.pl/~janek/fotokicz.htm

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 4. Data: 2010-02-25 14:00:15
    Od: m...@p...onet.pl

    > 3 różne czy 3 takie same?
    > Do tego ostatniego przypadku:
    >
    > http://www.mimuw.edu.pl/~janek/fotokicz.htm

    no wlasnie 3 rozne...

  • 5. Data: 2010-02-25 14:00:15
    Od: m...@p...onet.pl

    > 3 różne czy 3 takie same?
    > Do tego ostatniego przypadku:

    no wlasnie do 3 roznych :(

  • 6. Data: 2010-03-01 11:17:36
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-02-25 10:14, m...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > pohotosohpie ale moja dziewczyna nie bardzo sie na tym zna i dlatego poszukuje

    moze kup jej papier 10x15...?
    Marx