  • 1. Data: 2010-12-31 06:09:05
    Temat: problem z programem WebSiteX5
    Od: j...@p...onet.pl

    Pytam na tej grupie, bo chyba tu najprędzej znajdę użytkowników tego programu.
    Dostałem na gwiazdkę program do tworzenia stron, o nazwie WebSiteX5. Paragonu
    nie posiadam. Mam problem z rejestracją programu (odbywa się w Internecie):
    niezależnie jaką opcję wybiorę (Private User, Company, School) zawsze mam
    komunikat że ten kod produktu (wprowadza się 12-literowy kod z naklejki) nie
    pasuje do tego typu licencji. Co zrobić? Teraz to już nawet powtórzyć
    rejestracji nie mogę, bo chociaż poprzednia nie zakończyła się sukcesem, to
    rejestrator nie pozawala mi ponownie wprowadzić tego samego kodu produktu.
    Byłbym wdzięczny za pomoc.

  • 2. Data: 2010-12-31 09:39:03
    Temat: Re: problem z programem WebSiteX5
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-31 07:09, j...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > rejestrator nie pozawala mi ponownie wprowadzić tego samego kodu produktu.

    Szukasz pomocy na tej grupie a nie u producenta? Napisz to twórców
    programu e-mail to powinni Ci pomóc.

    --
    Peter

  • 3. Data: 2010-12-31 12:07:57
    Od: j...@p...onet.pl

    > Szukasz pomocy na tej grupie a nie u producenta? Napisz to twórców
    > programu e-mail to powinni Ci pomóc.

    Nie chcą, bo powinienem mieć zarejestrowany program, żeby uzyskać pomoc. A ja
    właśnie mam problem z rejestracją.

  • 4. Data: 2011-01-03 19:22:03
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2010-12-31 07:09, j...@p...onet.pl pisze:
    > komunikat że ten kod produktu (wprowadza się 12-literowy kod z naklejki) nie
    > pasuje do tego typu licencji. Co zrobić?

    To http://help.websitex5.com/view.php?post=5 sprawdzałeś?
    Mają forum, napisz tam.

    --
    kamil d