    From: j...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: problem z programem WebSiteX5
    Date: Fri, 31 Dec 2010 07:09:05 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Pytam na tej grupie, bo chyba tu najprędzej znajdę użytkowników tego programu.
    Dostałem na gwiazdkę program do tworzenia stron, o nazwie WebSiteX5. Paragonu
    nie posiadam. Mam problem z rejestracją programu (odbywa się w Internecie):
    niezależnie jaką opcję wybiorę (Private User, Company, School) zawsze mam
    komunikat że ten kod produktu (wprowadza się 12-literowy kod z naklejki) nie
    pasuje do tego typu licencji. Co zrobić? Teraz to już nawet powtórzyć
    rejestracji nie mogę, bo chociaż poprzednia nie zakończyła się sukcesem, to
    rejestrator nie pozawala mi ponownie wprowadzić tego samego kodu produktu.
    Byłbym wdzięczny za pomoc.