  • Data: 2010-10-30 21:03:26
    Temat: Re: problem z obijaniem drzwi
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-30 16:19:52 +0200, "kml" <A...@g...lp> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jestem tzw humanistą

    I od razu zrozumiałeś użyte przeze mnie uogólnienie?
    To dobrze.

    > Według mnie, największe szkody robią buraki po prostu oraz ludzie od
    > małego chowani w przeświadczeniu o własnej ponadprzeciętnej wartości
    > czyli co jest moje to jest miód malina a reszta to gówno i można
    > niszczyć.

    Więc się mylisz, wielu buraków dba o swoje smochody.
    I potrafią obsługiwać drzwi pojazdu.
    Nie spotkałem nikogo w życiu, kto niszczyłby cudze drzwi dbając o
    swoje, a teoria o tym, że cham niszczy swóje auto nie da się obronić.
    Więc błądzisz.

    > To czy ktoś jest techniczny czy nie nie jest decydujące

    A jednak z humanistami są problemy, a z technicznymi nie.
    Pewnie z powodu zainteresowań i wynikającej z tego praktyki...

    > - liczy się wychowanie i pewne wartości wyniesione z domu IMO.

    Niektórzy wynoszą srebra, inni kindersztubę, a humaniści są
    niebezpiecznie w kontakcie z techniką.
    Być może dlatego, że jej nie rozumieją.
    ;>

    --