  • Data: 2010-10-31 22:59:38
    Temat: Re: problem z obijaniem drzwi
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-31 09:18:16 +0100, "kml" <A...@g...lp> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > No tak, skoro ty uważasz że jest inaczej

    Nie. To ty sądzisz, że tylko ty masz patent pa prawdę i udowodniłem ci,
    że się mylisz.
    I pewnie zabolało, bo podchodzisz do tego teamtu tak śmiertelnie
    poważnie, jak humanista.
    Żadnego dystansu do siebie i obszarów ci nieznanych.

    > Waląc rantem własnych drzwi w cudzy samochód dokładnie tak robisz:
    > niszczysz komuś a na twoim śladów nie widać.

    Jesteś z matki prostytutki i ojca alfonsa?
    Bo tylko takie pochodzenie może tłumaczyć dlaczego usiłujesz przypisać
    mi czyny, których nie czyniłem, ani nie pisałem o nich.
    ;>

    Ponieważ podejrzewam, że pochodzisz z jeszcze większego rynsztoka,
    przeto nie będziemy już więcej rozprawiać, bo z kłamcami mi nie po
    drodze...

    --
    Bydlę