eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproblem z elektryką: Bandit rozladowuje aku › Re: problem z elektryką: Bandit rozladowuje aku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: problem z elektryką: Bandit rozladowuje aku
    Date: Fri, 10 Apr 2009 19:30:36 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <gro006$fi5$1@news.onet.pl>
    References: <7...@h...pl><508b87a2-42d1-4c67-ad49-b4399a1d3352@n20g2000vba
    .googlegroups.com><7...@h...pl><c197c5ec-937c-43d6-94ea-d7dcc7
    7fa074@r34g2000vba.googlegroups.com><grlh1h$ko8$1@news.onet.pl><a5ced65f-
    6536-446d-a3d0-e47b7e58d243@f19g2000vbf.googlegroups.com><grln3o$8kc$1@ne
    ws.onet.pl> <7...@h...pl>
    Reply-To: "James" <n...@d...for.spam>
    NNTP-Posting-Host: dzw90.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1239384903 15941 83.14.100.90 (10 Apr 2009 17:35:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Apr 2009 17:35:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:593153
    [ ukryj nagłówki ]

    <alex> wrote...
    > "James" writes:
    >> A moze po prostu akumulator jest walniety?
    > Widać mało jasno napisałem: świeżo naładowany aku, naladowany na full,

    OK, czyli uznajemy, ze akumulator jest dobry. Pozostaje wiec uklad
    ladowania, ktory jest banalnie prosty ;)

    >> Z alternatora, do regulatora ida trzy zolte przewody. Ustaw miernik na AC
    >> i
    > A ile mniejwiecej powinno byc? Moto teraz jest w warsztacie (gdzie

    Trudno jest okreslic napiecie z alternatora. Moze byc naprawde rozne, ale na
    pewno bedzie to duze kilkadziesiat wolt, a ponad 100 tez nie jest niczym
    dziwnym. Dodatkowo bedzie na pewno zalezne od obrotow silnika. Dlatego nie
    podalem wartosci jakiej nalezy sie spodziewac. Wazniejsze jest, zeby te
    wartosci byly rowne na wszystkich trzech parach przewodow. Mozna, jak
    wpomnial Klosz, mierzyc opor, ale to jest trudniejsze. Wartosci sa bardzo
    niskie i same przewody do miernika moga dac przeklamanie o 100%. Sprobowac
    jednak warto... Zazwyczaj opor uzwojen to 0,1 do 1 Ohm. Pamietaj, zeby
    sprawdzic jaki opor maja przewody miernika - zewrzyj je i zobacz odczyt,
    potem od wyniku pomiaru odejmij ta wartosc. Mozna tez troche dodac na
    przewody od alt do regulatora. Mysle, ze wynik do 2ohm bedzie ok, ale znow
    wazniejsze jest, zeby wszystkie odczyty byly rowne. Jesli dwa beda mialy np
    3ohm, a jeden 10 to wiadomo, ze to uzwojenie jest uszkodzone. Sprawdz tez
    czy nie ma czasem przejsca z tych przewodow do masy. Jezeli jest, to masz
    zwarcie uzwojenia do masy.
    Zrob pomiary i napisz co wyszlo. Poradzimy co moze byc problemem.

    --
    pozdro
    James


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: