  • Data: 2006-06-07 20:53:17
    Temat: Re: problem z ciaglym atakowaniem lacza.
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Neas napisał(a):

    > To absurdalny pomysł. Nie rób tego.

    Dlaczego ?? Już raz tak zrobiłem i miałem spokój. Było to w innej sieci
    od pół roku jest spoko.

    > Niespecjalnie, chyba, że dasz im winnych na tacy.

    Nie wiem jak bym się starał ale dostępu do ruchu trakcyjnego nie mam.
    Wiem że TPSA może fitry załozyć i czasowo można porównaćkto łączy się w
    danej chwili z tymi adresami które mnie atakują i jeśli osoba jest z
    polski to mogą to namierzyć z kąd.

    Miałem rozmowe pół roku temu i dostałem info że z pewnych sieci w
    Szczecinie wychodziły krutko przed 5 połączeń do jednego z tych IP
    atakujących po czym następował atak.
    Czyli mogą. Ale nic więcej nie udało mi się wyciągnąć.

    Ale problem jest jeśli to nie wychodzi z polski.

    > Można się w znacznym stopniu zabezpieczyć.

    niby jak, chyba że wyłączenie IRC pomoże będę próbował narazie
    włączyłem logowanie kto się łączy na IRC.
    Mam konkurencje, nie jedną jeśli chodzi o ISP, dodatkowo firma zajmuje
    się systemem e-bankowym i też są konkuręci, nie koniecznie może być to
    przez IRC.

    > To akurat bez znaczenia, czy masz 50 mbit czy sdi.

    > Tak, jak go sobie sam wytropisz.

    Tak jak pisałem wyżej nie mam szans znalezienie samemu winowajcy.
    Chyba że adnim sieci z którego jest atak, będzie raczył odpowiedzieć,
    ale pisałem prawie do wszyskich i nic.
    Może tu jest problem ADMINOW którzy nie komunikują się w takich sprawach.
    Sądze że rozwiązał by się problem szybko.

    Michał