  • 51. Data: 2010-09-15 13:51:47
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > mnie grzecznie zapytali czy chce. Telefonicznie.

    krw, no nie pamiętam zebym sie zgadzal, skoro sie zdziwilem jak
    zobaczylem w wyciagu, no. nie i juz.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 52. Data: 2010-09-15 14:35:59
    Temat: Re: pro?ba o pomoc
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    >...przepraszam że zawracam wam głowe i nie możecie
    >sobie pisac o motorach..juz spadam..

    Nie przejmuj sie az tak bardzo, motory są nudne;)
    Napisalas na portalu zapewne nie zdajac sobie nawet sprawy, ze przez
    "nieszczelne zawory" owego forum informacje sa kolportowane hen w
    szeroki swiat ale to wlasnie moze przyniesc pozytywny efekt.
    Glupoty, ktore tu czy tam ktos wypisal mozna minac.
    Najwieksze sklonnosci do "moralizatorstwa oraz pouczycielstwa" maja z
    reguly ci, ktorym rodzicielskie czy rodzinne uklady albo inny
    przypadek powolil sie wygodnie ustawic w zyciu, niekiedy takze ci,
    ktorzy wprawdzie faktycznie 'tymy rencami", ale maja problem z niska
    camoocena: "jesli nawet mnie sie udalo, to musi udac sie kazdemu"...
    A w zyciu bywa roznie. Na szczescie i ludzie sa rozni.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 53. Data: 2010-09-15 14:46:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > camoocena: "jesli nawet mnie sie udalo, to musi udac sie kazdemu"...
    > A w zyciu bywa roznie. Na szczescie i ludzie sa rozni.

    Ja pierdole...

    --
    Grzybol

  • 54. Data: 2010-09-15 15:31:23
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Jak zwykle, post, który nie ma żadnego związku z tematyka grupy sprawił, że
    dyskusja jest jedną z najszerszych ostatnio.....

    --
    Pozdr
    "rzep"

  • 55. Data: 2010-09-15 20:08:03
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > no a ja Ci mowie, ze na nic nie godziłem się jawnie. choc zapewne moge
    > zrezygnowac. ale nie chce mi sie dzwonic nawet.

    dzwonić ? sam sobie wszystko ustawiasz

  • 56. Data: 2010-09-16 06:22:45
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > no a ja Ci mowie, ze na nic nie godziłem się jawnie.

    Dzwine bo ja sie zgodzilem i mi nie sciagaja kasy... Moze to tak ze
    Tobie sciagaja, a ja mam karte ubezpieczona. Dla mnie bomba.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 57. Data: 2010-09-16 11:10:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Dzwine bo ja sie zgodzilem i mi nie sciagaja kasy... Moze to tak ze
    > Tobie sciagaja, a ja mam karte ubezpieczona. Dla mnie bomba.

    a to gupie wuje. no ale nicto, kupisz mi czasem jakąś flaszke i bedziemy
    kwita

  • 58. Data: 2010-09-16 15:04:15
    Temat: Re: proÂśba o pomoc
    Od: ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl>

    Jacotnapisal

> [...]
    > camoocena: "jesli nawet mnie sie udalo, to musi udac sie kazdemu"...
    > A w zyciu bywa roznie. Na szczescie i ludzie sa rozni.

    Dziękuję za te słowa..widzę że są jeszcze normalni,dobrzy ludzie..