  • 1. Data: 2010-09-14 08:54:26
    Temat: Rajd Felkowski 2010
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witajcie,
    Zadzwonił do mnie zaniepokojony Felini, bardzo mało zgłoszeń przyszło
    w tym roku na rajd, czyżby była jakaś impreza alternatywna lub rajd
    już Wam się nie podobał?
    Ośrodek już zarezerwowany

    W imieniu Felka proszę tych co się zagapili a chcieliby wziąć udział w
    tej imprezie już z wieloletnia historią o zgłaszanie się.

    Dla tych co jeszcze nie byli wysyłam link gdzie wszystko jest
    wyjaśnione: http://www.felkowisko.riders.pl/

    Jak zwykle polecam bo jest to jedna z bardziej wesołych imprez co
    rocznych, gdzie zasada jest tylko jedna onanizator ma zawsze racje :)

    O tym czym jest rajd można poczytać w archiwum, więc za bardzo
    rozpisywać się nie będę.

    pozdrawiam
    Mika
    co zamierza po 2 latach przerwy znów startować :)

  • 2. Data: 2010-09-14 16:42:58
    Temat: Re: Rajd Felkowski 2010
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-09-14 10:54, Mika pisze:
    > Witajcie,
    > Zadzwonił do mnie zaniepokojony Felini, bardzo mało zgłoszeń przyszło
    > w tym roku na rajd, czyżby była jakaś impreza alternatywna lub rajd
    > już Wam się nie podobał?

    Ktoś napisał na grupie że studentek nie będzie.
    No i widać efekty.

  • 3. Data: 2010-09-14 18:00:01
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Mika"
    co zamierza po 2 latach przerwy znów startować :)

    To moze spowodowac wszystko - od abstynecji po gradobicie...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2010-09-14 20:57:05
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-09-14 18:42, Asmodeusz pisze:

    > Ktoś napisał na grupie że studentek nie będzie.
    > No i widać efekty.

    Mika, poswiec sie... ic na studia ;-p

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 5. Data: 2010-09-14 22:31:22
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 14 Wrz, 20:00, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "Mika"
    > co zamierza po 2 latach przerwy znów startować :)
    >
    > To moze spowodowac wszystko - od abstynecji po gradobicie...

    abstynecja juz jest od jakiegos czasu :P
    no i nie bede Was dreczyc na punkcie wiec chyba warto ;)

    pozdr
    Mika

  • 6. Data: 2010-09-14 22:35:05
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 14 Wrz, 22:57, Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> wrote:
    >    Czesc :)

    > Mika, poswiec sie... ic na studia ;-p

    Hahahaha :P

    Ja nie wiem ale jacyś leniwi Ci motocykliści teraz są, kiedyś to
    studentki sobie sami przywozili ;)

    pzdr
    Mika

  • 7. Data: 2010-09-15 05:48:11
    Od: Gawron <m...@g...com>

    Zapisywac sie, zapisywac, bo nam jedna z ostatnich imprez zdechnie!
    I nie ma 'dreczenia' nowych, wiec nie krepowac sie!
    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 8. Data: 2010-09-15 06:15:12
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-15 00:35, Mika pisze:

    > Hahahaha :P
    >
    > Ja nie wiem ale jacyś leniwi Ci motocykliści teraz są, kiedyś to
    > studentki sobie sami przywozili ;)
    >
    > pzdr
    > Mika

    co się śmiejesz, są nawet takie studia :D
    nigdy nie jest za późno :)

    --
    pzdrv
    donia F800GS-lodówka

  • 9. Data: 2010-09-15 08:24:11
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "donia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > donia F800GS-lodówka

    weź no przyjedzi sie pochwal :-) A na gume idzie? :P

    b.

  • 10. Data: 2010-09-15 09:23:49
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    > Ja nie wiem ale jacyś leniwi Ci motocykliści teraz są, kiedyś to
    > studentki sobie sami przywozili ;)
    >
    > pzdr
    > Mika

    No pare lat temu to moze i tak, a teraz to tylko z uniwersytetu
    trzeciego wieku :)