  • 41. Data: 2010-09-15 12:11:04
    Temat: Re: pro?ba o pomoc
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    duddits pisze:

    > A to akurat proste jest: żaden :)

    vwbankdirect

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 42. Data: 2010-09-15 12:11:44
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >
    > Od kiedy jest obowiązkowe?

    a nie wiem. niedawno zauważyłem, ze sciagaja.

  • 43. Data: 2010-09-15 12:24:56
    Od: n...@s...com

    On Wed, 15 Sep 2010 14:11:44 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >a nie wiem. niedawno zauważyłem, ze sciagaja.

    To pewnie zes se wlaczyl taka opcje, kiedys mocno wciskali :)
    Dojcz bank za to sciaga piataka jak sie nie zrobi zadnej platnosci
    karta. Ale wystarczy tankujac motor placic karta i jest za darmo :P

    pozdr
    newrom wcale nie OT!
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 44. Data: 2010-09-15 12:53:07
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >a nie wiem. niedawno zauważyłem, ze sciagaja.

    Sam musiałeś to jakoś uaktywnić. Sami ze siebie nie pobierają.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 45. Data: 2010-09-15 13:09:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >
    > Sam musiałeś to jakoś uaktywnić. Sami ze siebie nie pobierają.

    niczego nie uaktywaniałem, nawet nie wiem za co jest to ubezpieczenie.
    wystarczy ze przysylaja informacje o zmianie regulaminu, i jak go nie
    zakwestionuje, znaczy automatycznie akceptuje i tyle. wiec pewnie tak było.

  • 46. Data: 2010-09-15 13:14:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:

    > niczego nie uaktywaniałem, nawet nie wiem za co jest to ubezpieczenie.
    > wystarczy ze przysylaja informacje o zmianie regulaminu, i jak go nie
    > zakwestionuje, znaczy automatycznie akceptuje i tyle. wiec pewnie tak było.

    o, już wiem
    http://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/ubezp
    ieczenia_mkart/index.html

  • 47. Data: 2010-09-15 13:20:47
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >o, już wiem
    >http://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/ubez
    pieczenia_mkart/index.html

    Wszystko fajnie, ale "samo się" nie mogło zrobić. Do mnie ostatnio
    przyszło w wiadomościach tylko, że coś takiego jest i że "będą sie
    kontaktować" w tej sprawie. Nic nie ściągają.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 48. Data: 2010-09-15 13:23:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
> [...]
    > przyszło w wiadomościach tylko, że coś takiego jest i że "będą sie
    > kontaktować" w tej sprawie. Nic nie ściągają.

    no a ja Ci mowie, ze na nic nie godziłem się jawnie. choc zapewne moge
    zrezygnowac. ale nie chce mi sie dzwonic nawet.

  • 49. Data: 2010-09-15 13:27:21
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >no a ja Ci mowie, ze na nic nie godziłem się jawnie. choc zapewne moge
    >zrezygnowac. ale nie chce mi sie dzwonic nawet.

    Może nie pamiętasz ;-)

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 50. Data: 2010-09-15 13:28:02
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >
    > Sam musiałeś to jakoś uaktywnić. Sami ze siebie nie pobierają.

    mnie grzecznie zapytali czy chce. Telefonicznie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"