    From: Jacot <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: pro?ba o pomoc
    Date: Wed, 15 Sep 2010 16:35:59 +0200

    ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    >...przepraszam że zawracam wam głowe i nie możecie
    >sobie pisac o motorach..juz spadam..

    Nie przejmuj sie az tak bardzo, motory są nudne;)
    Napisalas na portalu zapewne nie zdajac sobie nawet sprawy, ze przez
    "nieszczelne zawory" owego forum informacje sa kolportowane hen w
    szeroki swiat ale to wlasnie moze przyniesc pozytywny efekt.
    Glupoty, ktore tu czy tam ktos wypisal mozna minac.
    Najwieksze sklonnosci do "moralizatorstwa oraz pouczycielstwa" maja z
    reguly ci, ktorym rodzicielskie czy rodzinne uklady albo inny
    przypadek powolil sie wygodnie ustawic w zyciu, niekiedy takze ci,
    ktorzy wprawdzie faktycznie 'tymy rencami", ale maja problem z niska
    camoocena: "jesli nawet mnie sie udalo, to musi udac sie kazdemu"...
    A w zyciu bywa roznie. Na szczescie i ludzie sa rozni.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10