  • 31. Data: 2010-09-15 08:00:20
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:4c907b19$0$21010$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "ulara" <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > obrzydliwe niemoralne propozycje.
    > Pierwsze wrażenia z postu jaki przeczytałem były jednoznaczne, tak jakby
    > to była próba wyłudzenia.
    > Zamiast od razu podawać numer konta poproś o pomoc i wskaż jakiś adres
    > email do dalszej korespondencji dla osób potencjalnei zainteresowanych
    > pomocą. Dopiero wtedy podaj numer konta ale są tez tacy co może nie
    > koniecznie ofiarują ci kasę ale moga coś przekazać, a to dla dziecka
    > ubranka albo coś do jedzenia. Podanie od razu numeru konta jest źle
    > odbierane i masz tego efekt jak widzisz.

    Ja pierdole...

    --
    Grzybol

  • 32. Data: 2010-09-15 08:40:30
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    mój mąż nadużywa alkoholu i nie daje nam na
    > życie..

    To sie z nim rozwiedz a dostaniesz alimenty .

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

  • 33. Data: 2010-09-15 08:55:26
    Temat: Re: pro?ba o pomoc
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-15, Mr. MAKARENA <m...@n...pl> wrote:
    > mój m?? nadu?ywa alkoholu i nie daje nam na
    >
    > To sie z nim rozwiedz a dostaniesz alimenty .

    Ja pierdole, odkad czytam ta grupe to zawsze mnie zadziwiala i z kazdym
    rokiem zadziwia coraz bardziej... Napisala kobieta ze szuka pomocy i
    zrobil sie watek na 30+ postow z dobrymi radami. Szkoda ze na tej grupie
    tak chetnie nie dyskutuje sie o motocyklach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2010-09-15 08:59:34
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Szkoda ze na tej grupie
    > tak chetnie nie dyskutuje sie o motocyklach.

    Wlasnie, nikt nie napisal zeby kupila gieese pincet!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 35. Data: 2010-09-15 10:01:59
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-09-15 10:55, AZ pisze:

> [...]
    > zrobil sie watek na 30+ postow z dobrymi radami. Szkoda ze na tej grupie
    > tak chetnie nie dyskutuje sie o motocyklach.

    E tam nie, wątki motocyklowe są dłuższe a czasem odmiana się przyda. W
    końcu to grupa dyskusyjna więc się dyskutuje.
    Co do dobrych rad ... no ... one naprawdę są dobre. Ta kobieta przecież
    nie szuka pomocy tylko chce żeby ktoś ją utrzymywał. Moim zdaniem pomoc
    w takich sytuacjach polega na zrobieniu czegokolwiek co prowadzi do
    zmiany sytuacji na lepsze. Dokarmianie jej nie spowoduje _żadnej_
    zmiany. Spowoduje tylko że dalej będzie klepała biedę, tyle że będzie
    jeszcze mniej zaradna bo się przyzwyczai że pieniądze biorą się znikąd.
    W tym miesiącu jej wpłacimy a za miesiąc znowu będzie potrzebowała
    pieniędzy. I co? Tak juz do końca życia? Szkoda dziecka.

    Może to okrutne ale moim zdaniem zamiast wpłacać jakiekolwiek pieniądze
    lepiej podyskutować, przedstawić alternatywne wyjścia. Te rozsądne i te
    absurdalne. Poczyta to może coś do niej dotrze.
    Może następnym razem zamiast prosić o pieniądze które pozwolą jej _nie_
    zmieniać nic w swoim życiu, poprosi o pomoc w czymś co doprowadzi do
    zmiany na lepsze.

    Byli na niusach tacy którzy prosili o komputery żeby mieć sobie na czymś
    dorobić, o dofinansowanie jakichś kursów, pomocy prawnej, księgowej,
    lekarskiej itd. I to rozumiem, komuś w życiu nie poszło, wpadł w
    zamknięty krąg biedy i prosi o zastrzyk finansowy żeby móc się z niego
    wyrwać i znowu radzić sobie samodzielnie. Takich ludzi trzeba wspierać.
    Ale jak ktoś chce kasę na to żeby móc w tym zamkniętym kręgu pozostać to
    jest bezczelność. Tym bardziej jeśli ma dziecko do utrzymania i wychowania.

  • 36. Data: 2010-09-15 11:30:22
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"woohoo" Ale tam była wzmianka o dziecku, więc to już raczej nieaktualne.

    A film Striptiz to kolega widzial???

    Tytus z fabryki

  • 37. Data: 2010-09-15 11:40:53
    Od: ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl>

    marko1anapisal

    Marek dzieki za te słowa..może rzeczywiście nie potrzebnie zaczęlam od
    podania numeru konta ale nie wiedziałam jak to zrobic bo nie codziennie
    prosze o pomoc i nie od zawsze tylko teraz mnie przycisło..zreszta nie
    bede sie już rozpisywać...przepraszam że zawracam wam głowe i nie możecie
    sobie pisac o motorach..juz spadam..

  • 38. Data: 2010-09-15 11:46:41
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-15 13:30, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"woohoo" Ale tam była wzmianka o dziecku, więc to już raczej nieaktualne.
    >
    > A film Striptiz to kolega widzial???

    Chyba nie, ale nie bez powodu napisałem 'raczej'.
    Po porodzie może z 10% wróci do poprzedniej figury, a 1% do poprzedniego
    wyglądu.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 39. Data: 2010-09-15 12:09:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    ErgoSum pisze:
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości
    >
    > ....No dobra ale jaki bank obsługuje konto za darmo a przecież kasy nie
    > masz?
    >

    > mBank

    hą? 1,70. ubezpieczenie

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 40. Data: 2010-09-15 12:10:29
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"

    Od kiedy jest obowiązkowe?

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |