eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect › Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta
    Blueconnect
    Date: Fri, 26 Jun 2009 23:04:37 +0200

    On Thu, 25 Jun 2009 11:53:18 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >ok, widzę, że niektórzy są uparci, ale dobra odkładamy naszą wiedzę :]

    Jakbys od poczatku napisal ze wysylasz z wlasnego urzadzenia i
    swietnie wiesz co robisz, to moze klotnie byly by mniejsze.

    >otwieramy sesję, leci parę bajtów od nas i "parę bajtów w drugą stronę
    >poza IP"
    >zadanie matematyczne dla 1 klasy podstawówki, jaki powinie być koszt tej
    >sesji?
    >odp: 3gr/100kB w jedną mańkę i 3gr/100kB w drugą = 6gr? buuu! błąd!! dla
    >ERY 3+3=29 :]
    >no chyba, że założymy, że te "parę bajtów poza IP(??)" to jest 1MB <lol>

    Zlozysz reklamacje i sie wyjasni. No chyba ze nie i Era bedzie
    twierdzic ze jednak MB poszedl.

    >pomijam fakt, że jeszcze niedawno taka sama sesja kosztowała 3gr. na co
    >mamy dowody, urządzenia się nie zmieniły (nie ściągają "potajemnie"
    >updatów antyvirów, nie mają trojanów, etc.)

    za modemy/telefony tez dasz glowe ?
    Dziwne by to bylo, ale kto wie co dzis nowoczesna technika potrafi :-)

    >najlepsze jest to, że nikt tego nie sprawdził, tylko wszyscy dywagują
    >teoretycznie... a ERA "trzepie" kasę :]

    No bo nie mamy blueconnecta i nie chce sie nam isc do salonu po
    starter zeby sprawdzic czy masz racje :-)

    Mnie tam Era rozlicza uczciwie - billing mniej wiecej zgadza sie z tym
    co pamietam, cena jest zero, bo w pakiecie :-)

    J.