eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect › Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane sš konta Blueconnect
    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane sš konta
    Blueconnect
    Date: Fri, 26 Jun 2009 23:33:23 +0200

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2009-06-26 23:04:
    > Jakbys od poczatku napisal ze wysylasz z wlasnego urzadzenia i
    > swietnie wiesz co robisz, to moze klotnie byly by mniejsze.
    wyjaśniałem kilka razy, może faktycznie neidokładnie, co więcej to samo
    sprawdziłem na notebooku z softem co zlicza IN i OUT, ale pewnie znowu
    _teoretycy_ wiedzą więcej :(

    > Zlozysz reklamacje i sie wyjasni. No chyba ze nie i Era bedzie
    > twierdzic ze jednak MB poszedl.
    no właśnie czekamy i czekamy, taaa... już wiem, trza ćwiczyć
    cierpliwość... 30 dni, bardzo jestem ciekaw ich dowodów, my już swoje
    pozbieraliśmy, jak pięknie wykresy kasa=f(czas) zaczęły się psuć od
    konkretnego dnia, nawet poinformowaliśmy ich którego dnia "spieprzył"
    się ich system rozliczeń, niech sobie sprawdzą co wtedy updatowali, poza
    tym dzięki wykresom odkryliśmy jeszcze parę fajnych rzeczy, myślę, że
    nadających się dla UOKiKu i gazet (bo niezgodnych z ich własnym
    regulaminem), ale to "sprzedam", jak Era odpowie co oni uważają :]

    > za modemy/telefony tez dasz glowe ?
    dam, ten modem sam z siebie potrafi _baaaardzo_ niewiele, a soft sami
    pisaliśmy, no ale _niewiele_ umiemy, nawet słabo z obsługą "komputerów
    osobistych" ;]

    > No bo nie mamy blueconnecta i nie chce sie nam isc do salonu po
    > starter zeby sprawdzic czy masz racje :-)
    myślałem, że ktoś ma i może lub zechce(?) to sprawdzić u siebie, ale
    najwięcej pyskowali tylko teoretycy

    > Mnie tam Era rozlicza uczciwie - billing mniej wiecej zgadza sie z tym
    > co pamietam, cena jest zero, bo w pakiecie :-)
    ciężko jak jest cena 0PLN coś z tego uszczknąć :D ale jak z góry się
    zapłaci za używanie to kto kontroluje, czy zabrali 3gr czy 30gr?

    ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, przetestowaliśmy parę
    Polskich sieci i jeszcze parę zagranicznych... prawdę mówiąc oferta
    jednej z sieci (nie Polska :D) jest nie do pogardzenia (pula numerów
    korzysta z jednej sumarycznej puli transferu i rozliczanie z
    dokładnością 1kB... do tego stała cena na całe UE, wcale nie wysoka,
    tylko choroba roaming w Polsce... Erą... złośliwość natury <lol> )

    bez tego bagna co się pojawiło pewnie dalej brnęlibyśmy w Erę

    dobra, idę na urlop, więc macie od moich wywodów tydzień spokoju, ktoś
    tam może podziękować... za ten urlop ;)

    (*) *konkurs* = stawiam piwo temu co zgadnie
    PYT:
    *w jakim kraju UE płaci się za rozmowy nieodebrane i sygnał zajętości?*

    piwo wysyłam pocztą(**) na adres pierwszego, kto tu się wpisze z
    prawidłową odpowiedzą (adres na prv poproszę), jestem honorowy, więc
    gwarantuję piwo dobre, a nie sikacza dla kobiet w ciąży ;)

    (**)ale na terenie RP (PP ma chore stawki na paczki do UE)

    Paweł