eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[press]toyota po raz kolejnyRe: toyota po raz kolejny
  • Data: 2010-03-11 20:13:00
    Temat: Re: toyota po raz kolejny
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    choczsz pisze:
    > On 11 Mar, 11:06, rafal <n...@g...pl> wrote:
    >> "A co może zrobić sam kierowca? -- Nie wolno wyłączyć silnika. Jeżeli
    >> wyłączymy silnik, przestaje działać wspomaganie hamowania i kierownicy
    >
    > Bzdura, mozna wylaczyc zaplon ale nie wrzucac luzu ani nie wysprzeglac
    > - silnik nadal bedzie sie krecil - hamujac a wszelkie wspomagania beda
    > dzialac.

    W Priusie to nie wiadomo, bo tam wspomaganie nie może być zależne od
    działania silnika (bo ma dwa).

    >> Dodatkowo mówi to osoba z Renault, a to chyba w renault'ach jest
    >> montowany inteligentny hamulec ręczny co się go nie zaciągnie do puki
    >> samochód nie stanie...
    >
    > O ile to jest prawda - w co watpie - to w jakim cywilizowanym kraju
    > takie auto dostalo homologacje?
    > "Reczny" ma spelniac przeciez oprocz funkcji hamulca postojowego
    > funkcje hamulca awaryjnego - kiedys mi to uratowalo dupe jak pedal
    > hamulca wpadl w podloge w pozyczonym Maluchu.

    Ktoś tu kiedyś opisywał ten patent gdzie hamulec sterowany jest jakimś
    przyciskiem z koszmarnie rozwiązanym interfejsem hamowania awaryjnego,
    ale tak czy siak hamować się da.
    Musi się dać, bo tak jak piszesz - hamulec awaryjny jest obowiązkowy (on
    może dodatkowo spełniać zadania hamulca postojowego za pomocą zapadki).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: