  • 61. Data: 2011-04-22 21:54:21
    Temat: Re: kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-22, jarek d. <d...@w...tlen.pl> wrote:

    > Nie wiem. Zapytaj sie tej baby, jak juz bedziesz (dopiero wskutek naturalnego
    > zejscia - czego Ci zycze) w zaswiatach :P
    > A moze dlatego, ze:
    > dojechanie do przejazdu niestrzezonego moze oznaczac 2, równie prawdopodobne
    > mozliwosci:
    > 1. pociag bedzie jechal;
    > 2. pociag nie bedzie jechal (to nawet bardziej prawdopodobne).
    3.
    > Natomiast dojechanie do przejazdu z opuszczonymi pólrogatkami i dudniacym
    > gongiem lub dudniacym gongiem i migajacymi swiatlami lub tylko migajacymi
    > swiatlami na 99% oznacza nadjezdzajacy pociag. Lub nawet dwa ;P

    3a. Za chwilę przeleci ekspres jadący 120km/h
    3b. Za pięć minut doturla się osobowy, zatrzyma się przy peronie *przed*
    przejazdem i po wymianie pasażerów dostojnie ruszy dalej.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 62. Data: 2011-04-23 18:19:47
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 22 Apr 2011 10:48:30 +0200, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:

    > no bez przesady - moje dwa trupki bardzo ladnie hamuja silnikiem (jak
    > wszystkie inne zresztą). Kwestia masy do pojemności.

    Jak na europejskie warunki pojemności mi nie brakuje (2494ccm),
    stopień sprężania niski nie jest (10.5:1), a i masa, jak na
    dzisiejsze spaślakowozy, jest całkiem normalna (1330kg). Ale
    mapowanie czy ciężkie koło zamachowe robią swoje.

    r.
    _____________

  • 63. Data: 2011-04-23 22:24:37
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl>

    W artykule <4db1cabb$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    Tomasz Pyra napisał(a):

    > A stałem na takim gdzieś w okolicy Włocławka.
    > Na CB mówili że zawsze się tyle stoi jak powoli jedzie towarowy, bo
    > czujniki są bardzo daleko od przejazdu.

    Jadac 20km/h w 10 minut pociag przejedzie ponad 3km. To rzeczywiscie
    musi byc bardzo daleko, bo na tej linii nie kojarze odcinka z
    ograniczeniem do 20km/h :)

    Zdravim!

    --
    Krzysztof Waszkiewicz GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score
    tel PL: +48664435528 CZ: +420774038383 ** JID://i...@g...com

  • 64. Data: 2011-04-23 22:31:08
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl>

    W artykule <iorf6o$k4n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Michał Gut napisał(a):

    > na drodze pomiedzy Łodzią a gierkówką (nie pamietam numeru) jest przejazd
    > jeden charakterystyczny, gdzie jest droznik i zdazalo sie ze stoi sie tam po
    > 5 minut. albo ja mam tam pecha albo nie wiem bo na powiedzmy 20 przejazdów
    > stałem połowe

    Jezeli jest droznik to nie ma polzapor ktore mozna ominac.
    To sa przejazdy roznych kategorii. Ja pisalem o B (automat).

    Zdravim!

  • 65. Data: 2011-04-23 22:59:52
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl>

    W artykule <iorgkr$kto$1@news.onet.pl>
    J.F. napisał(a):

    > Ale w Polsce nieliczne lokomotywy beda w stanie pojechac tak
    > szybko, ale niedlugo, bo z szyn wypadna :-)

    A gdzie niby maja wypasc? Jezdza tylko tam, gdzie stan infry na to
    pozwala i nie ma zadnego zagrozenia wypadnieciem z szyn.

    > Zeby kierowca mial wieksza motywacje poczekac, a nie przejechac, bo
    > swiatlo moze sie jeszcze godzine bedzie palilo :-)

    Jesli kierowca nie ma wystarczajacej motywacji wiedzac, ze chodzi
    o jego wlasne 4 litery (a czasem nie tylko), to zadna tablica tu
    nie pomoze.
    Dzisiaj przejezdzalem przez przejazd, na ktorym byl ten wypadek:
    <http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-dwie-osoby-zg
    inely-w-katastrofie-kolejowej-kolo-swiecia,nId,18572
    7>

    Jak wygladaja te durne tlumaczenia o "bezpiecznym" omijaniu rogatek
    w swietle takiego zdarzenia?

    > Wiekszosc przepuszcza tak zeby nie trzeba bylo hamowac.

    Chyba oczywiste jest, ze pisze o sytuacjach awaryjnych.

    Zdravim!

  • 66. Data: 2011-04-23 23:07:51
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnir3n7e.lhc.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > 3.
    >
    > 3a. Za chwilę przeleci ekspres jadący 120km/h
    > 3b. Za pięć minut doturla się osobowy, zatrzyma się przy peronie *przed*
    > przejazdem i po wymianie pasażerów dostojnie ruszy dalej.

    3a.I.- chłopaki od utrzymania ssp właśnie robią testy
    3a.II.- ssp się całkiem popsuła
    4a.I. - może właśnie lokalne dresy bawią się czujnikiem włączającym ssp
    4a.II.a. - może popsuł się czujnik wyłaczający ssp?
    4a.II.b. - może właśnie lokalne dresy bawią się czujnikiem wyłączającym ssp
    5. - to nie dresy, pociąg jest tuż tuż, a Ty robisz w gacie.
    Poza konkursem - przeleci tupolew i z wszystkiego w zasięgu zrobi mielonkę.

    Nie moralizuję, tylko tak sobie gdybie, że chyba nie ma sensu kopanina z koniem.
    Dużo zdrowia w Święta życzę :)

    pozdr.
    jarek d.

  • 67. Data: 2011-04-23 23:18:54
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl>

    W artykule <iovfui$9rd$1@usenet.news.interia.pl>
    Grejon napisał(a):

    > I oczywiście kierowcy wcale nie głupieją na widok nie działającej
    > sygnalizacji...

    Jak widac niektorzy glupieja na widok dzialajacej...

    Zdravim!

  • 68. Data: 2011-04-23 23:22:28
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-22 09:21, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
    > W artykule<bc49a03d-3a22-4101-802a-e00775f8cc0a@l6g200
    0vbn.googlegroups.com>

    > Sa znaki, ktore reguluja pierwszenstwo przejazdu...

    I oczywiście kierowcy wcale nie głupieją na widok nie działającej
    sygnalizacji...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 69. Data: 2011-04-26 08:48:47
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    wiadomości news:c1.01.3QGL7j$0FX@mike.oldfield.org.pl...

    > Nie dla. a przez. Przez debili stawiane.

    Ale nie o tym mówimy.
    Temat poruszany nagminnie w każdym wątku,
    więc po co i tu?

    Artur(m)