  • 1. Data: 2009-06-04 09:32:00
    Temat: prefiks 1069 - ktos jeszcze korzysta?
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    zagladalem ostatnio do cennika prefiks 1069 i jest on z 2006r. Czy po
    prostu na www wisi jakas staroc? Lokalnych w nim nie widac, ceny z
    kosmosu.

    Ktos jeszcze z tego korzysta?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-06-04 09:36:18
    Temat: Re: prefiks 1069 - ktos jeszcze korzysta?
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > zagladalem ostatnio do cennika prefiks 1069 i jest on z 2006r. Czy po
    > prostu na www wisi jakas staroc? Lokalnych w nim nie widac, ceny z
    > kosmosu.

    Ja "korzystam". To znaczy mam preselekcje ale i tak na stacjonarnym tylko
    odbieram polaczenia, ewentualnie dzwonie pod 0-801 co idzie i tak przez TP.
    vari

  • 3. Data: 2009-06-04 09:52:17
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 4 Jun 2009 11:36:18 +0200, "vari" <v...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ja "korzystam". To znaczy mam preselekcje ale i tak na stacjonarnym tylko
    >odbieram polaczenia, ewentualnie dzwonie pod 0-801 co idzie i tak przez TP.

    w zasadzie to nie korzystasz,bo odbierasz via TP a nie dzwonisz!

    Ja mam

    NOM 1044 - bez min. oplaty mam lokalne 12gr/miedzystrefowe 13gr netto
    - jako firma. - tu dzwonie (abo standarodow za 35 zl/netto)

    PLUS1069 - bez min. oplaty lokalne ??? (kiedys nie bylo w
    068)/miedzystrefowe 18gr - netto (cennik z 2006) - tu nie dzwonie,
    poza tym kiedys lokalne 1069 - nie wiem dlaczego i na jakiej podstawie
    zabierala TP (bo nie bylo lokalnych, a powinna byc zajetosc lub info o
    niemozliwosci zrealizowania polaczenia).

    Cos sie zmienilo z tym 1069 ? Sa jakies nowe stawki czy plus olal
    temat i jest to co jest?

    A czy cos u prefiksowcow drgnelo na korzysc abonetow czy drgnelo, bo
    oznaka agonii? Ktory z prefiksowcow jest obecnie korzystny na rynku
    (kiedys cos tam patrzylem u Darmowe Rozmowy ....).

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-06-04 16:14:37
    Od: w...@g...pl

    Zasadniczy cennik rzeczywiście jest tak stary, ale nadrabiają to
    licznymi promocjami okresowymi. Tu są aktualne:

    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    nowosci/tanie_rozmowy_z_telefonu_stacjonarnego/promo
    cje/

  • 5. Data: 2009-06-05 06:17:24
    Od: a...@p...pl

    w podstawowym cenniku na www (z 2006) nie ma lokalnych, a lokalne
    generalnie sa. Wiec cos jest nie tak z tym cennikiem. Nie uwazacie?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-06-05 07:54:36
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    No sa, po 11-13 gr/min. rozliczanie sekundowe od pierwszej sekundy, oplaca sie.
    Najgorszy w tym interesie jest abo telepsa.
    Moze sprawdz na zakladce dla biznesu?
    JaC

    ----

  • 7. Data: 2009-06-12 13:43:50
    Od: a...@p...pl

    to sa aktualne warunki (dla wszystkich).

    Przyjazny_Prefiks_1069_5.pdf (od 04.2009)

    dla firm 8gr lokalne/10gr miedzystrefowe - netto
    i na GSM (wlacznie z Play) 33gr

    Bedac starym klientem mozna zaoszczedzic jeszcze 1 grosz a na GSM
    nawet 2gr.

    Do tej pory dzwonilem przez NOM (1044) - odpowiednio 12/13gr netto -
    wiec musze sie z nimi rozstac. Ciekawe czy wogole zareaguja, jak od
    lipca nic przez nich nie pojdzie. Moze cos ciekawego zaproponuja?

    Bo to jest tak, ze jak nie zlozysz wymowienia lub nie przestaniesz
    dzwonic - sami nic nie zaproponuja. Temat znany z komorek.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2009-06-12 20:06:47
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Nie wiem, komu przyjazny, i uwazaj, zebys sie nie pomylil:

    "1. Taryfa - Prefiks 1069 biznesowy
    Stawka za minute polaczenia (naliczanie jednosekundowe)1 cena netto cena brutto (z
    VAT)
    Komórkowe (do polskich sieci komórkowych) 0,79 zl 0,61 zl"
    www.plus.pl/oferta_dla_firm/nasze_uslugi/nowosci/pre
    fiks_1069/cennik
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-06-15 09:36:46
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 12 Jun 2009 22:06:47 +0200, acelnószz <u...@w...eu> wrote:

> [...]
    VAT)
    >Komórkowe (do polskich sieci komórkowych) 0,79 zl 0,61 zl"

    to jest cennik "bezpromocyjny"

    To tak jak cennik na Neostrade poza promocja. Przyslano mi z BOK
    dokumenty do podpisania i ceny sa takie, o jakich ja pisalem
    wczesniej.

    --
    ThinkXtra