  • 1. Data: 2009-06-02 19:19:23
    Temat: telefon w aster
    Od: "michalwert" <m...@p...fm>

    Mam pytanie, czy ktos z Was posiada telefon stacjonarny od Aster wraz z
    usługa internetu? Do tej pory mialem od nich internet, chcialem sie
    dowiedziec jak to razem wspolpracuje, czy sa jakies zaklocenia podczas
    rozmow, jakies przerwania, czy generalnie nie ma roznicy niz telefon od
    tpsa?

  • 2. Data: 2009-06-02 19:44:19
    Temat: Re: telefon w aster
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    On 2 Cze, 21:19, "michalwert" <m...@p...fm> wrote:
> [...]
    > dowiedziec jak to razem wspolpracuje, czy sa jakies zaklocenia podczas
    > rozmow, jakies przerwania, czy generalnie nie ma roznicy niz telefon od

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia/brow
    se_thread/thread/758b14d9b67bca2e/349fae4a358570cb?h
    l=pl&lnk=gst&q=upc#349fae4a358570cb

    ta sama technologia.

    W porównaniu do tp nie ma różnicy - jeśli o jakość oczywiście chodzi.

    Pozdrawiam Roland

  • 3. Data: 2009-06-02 20:13:57
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    michalwert wrote:
> [...]
    > dowiedziec jak to razem wspolpracuje, czy sa jakies zaklocenia podczas
    > rozmow, jakies przerwania, czy generalnie nie ma roznicy niz telefon od

    Nie ma różnicy. Jak działa :-) Jak nie działa, to z reguły nie działa
    wszystko.

    M.

  • 4. Data: 2009-06-02 20:31:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" news:h04167$akg$1@news.onet.pl

    > Nie ma różnicy. Jak działa :-) Jak nie działa, to z reguły nie działa
    > wszystko.

    A często im się to zdarza?

  • 5. Data: 2009-06-02 20:53:10
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" news:h04167$akg$1@news.onet.pl

    > A często im się to zdarza?

    Ja przez ponad półtora roku chyba ani razu nie miałem takiego przypadku,
    ale znajomy mieszkający w Śródmieściu twierdzi, że raz na kwartał.

    M.

  • 6. Data: 2009-06-02 21:17:16
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    michalwert wrote:
> [...]
    > dowiedziec jak to razem wspolpracuje, czy sa jakies zaklocenia podczas
    > rozmow, jakies przerwania, czy generalnie nie ma roznicy niz telefon od

    Mam od ponad 3 lat, nie ma różnicy z Tepsą, nic się nie zakłóca, żadnych
    przerw czy innych awarii nie zauważyłem.

    Piotr

  • 7. Data: 2009-06-03 09:47:35
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    On 2 Cze, 22:13, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Nie ma różnicy. Jak działa :-) Jak nie działa, to z reguły nie działa
    > wszystko.
    >
    > M.

    A w tp jak telefon nie dziła to działa net?

    Pozdrawiam Roland

  • 8. Data: 2009-06-03 09:56:42
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    On 2 Cze, 22:53, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Ja przez ponad półtora roku chyba ani razu nie miałem takiego przypadku,
    > ale znajomy mieszkający w Śródmieściu twierdzi, że raz na kwartał.
    >
    > M.

    W śródmieściu przydał by się solidny upgrade sieci. Przypuszczam
    jednak że koszty w tym rejonie i stopień skomplikowania takiej
    inwestycji są dużo wyższe niż w pozostałych częściach miasta. Tak
    długo jak koszt eksploatacji sieci i stopień niezadowolenia abonentów
    nie przekroczą jakiegoś tajemnego wskaźnika, tak długo takiej
    inwestycji nie będzie.

  • 9. Data: 2009-06-03 16:30:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    kaczor1 wrote:

    > A w tp jak telefon nie dziła to działa net?

    Pamiętaj, że z technicznego punktu widzenia telefon w Aster jest VoIPem,
    więc jak nie działa transmisja pakietów, to nie działa też telefon.
    W tp funkcje te są zdecydowanie rozdzielone, dodatkowo bodajże vari
    kiedyś pisał, że nie działał mu telefon z powodu zwarcia linii z ziemią,
    a działała neostrada :-)

    M.

  • 10. Data: 2009-06-03 18:22:44
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >A w tp jak telefon nie dziła to działa net?

    czasami
    np. przy specyficznych uszkodzeniach liniowych, zwlaszcza jesli jest blisko
    do dslam'a
    tudziez przy uszkodzeniach portu pots