  • 1. Data: 2009-06-03 10:09:59
    Temat: Jaka nowoczesna i prosta centralka do firmy?
    Od: "Krykelat" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam. Co byście polecili do firmy na 5 linii miejskich i 40 numerów
    wewnętrznych? Linie analogowe. W miarę prosta w obsłudze, bo nie mam dużego
    doświadczenia. Z jakimś fajnym interfejsem pod XP. Opcje standardowe, disa,
    pooczta głosowa, logowanie, statystyki, błędy. Blokada na hasło wyjścia na
    linię miejską dla wybranych wewnętrznych. Możliwość zdalnego sterowania przez
    internet. Na pewno są jakieś produkty warte polecenia pod takie wymagania.
    Wszystko oczywiście żeby było w miarę bezawaryjne, proste dla użytkowników i
    bez chamstwa. Ktoś może używa czegoś w miarę podobnego? Krykelat

  • 2. Data: 2009-06-03 11:47:27
    Temat: Re: Jaka nowoczesna i prosta centralka do firmy?
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 10:09:59 +0000 (UTC), Krykelat napisał(a):

    > Wszystko oczywiście żeby było w miarę bezawaryjne, proste dla użytkowników i
    > bez chamstwa.

    Centralki Ci nie doradzę, ale ten fragment o chamstwie mnie zastanowił...
    Chodzi o to, żeby centralka była bez chamstwa? :) Bo nie wiem w czym się
    może objawiać chamstwo centralki.

    --
    - Kucing -

  • 3. Data: 2009-06-03 12:00:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kucing napisał:

    > Centralki Ci nie doradzę, ale ten fragment o chamstwie mnie zastanowił...
    > Chodzi o to, żeby centralka była bez chamstwa? :) Bo nie wiem w czym się
    > może objawiać chamstwo centralki.

    Niejaki Almon Strowger podobno zmajstrował swoją pierwszą centralkę
    z tego powodu, że ta do której był podłączony, stosowała jakieś
    chamskie zagrania.

    Jarek

    --
    Chamstwu w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom.

  • 4. Data: 2009-06-03 18:23:49
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu>

    Skoro to standardowe funkcje, to pewnie każda centralka to potrafi. Nie wiem
    czy każda z podanych niżej central ma wszystkie te wymienione funkcje,
    zapoznaj się z mozliwościami central Slican, Platan, Panasonic lub np.
    bardzo fajna Auerswald.
    Jerki
    Ositron

  • 5. Data: 2009-06-03 18:26:28
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Witam. Co byście polecili do firmy na 5 linii miejskich i 40 numerów
    > wewnętrznych? Linie analogowe.

    najpierw to bym polecil 3-4 isdn z ddi, chyba ze wiekszosc tych numerow to
    ruch wylacznie wewnetrzny
    a centralka to slican cct 1668 w wersji l (pudelko) lub eu (rack)
    ma wszystko to, czego chcesz, natomiast ostatnio warto zwrocic uwage na
    oprogramowanie i licencje (jesli takowych bedziesz potrzebowal), bo zaczeli
    kasowac
    widac nie czuja oddechu konkurencji na plecach

  • 6. Data: 2009-06-04 05:03:34
    Od: a...@p...fm

    Potwierdzam co 'brum' napisał. Slican kasuje za wszelkie licencje i
    oprogramowanie, nawet upgrade firmware u nich jest płatny.
    Natomiast bez takich ograniczeń mogę polecić centrale VoiIP bez
    limitu , licencji i późniejszych dopłat a maja nawet bezpłatne
    nagrywanie rozmów czy pocztę głosową - mailowa i wiele fajnych
    innych funckji. Zajrzyj na

    http://www.hokiwa.pl/
    czy
    http://www.intra.waw.pl/

  • 7. Data: 2009-06-04 06:48:28
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Potwierdzam co 'brum' napisał. Slican kasuje za wszelkie licencje i
    >oprogramowanie, nawet upgrade firmware u nich jest płatny.
    >Natomiast bez takich ograniczeń mogę polecić centrale VoiIP

    uporczywie "zapominasz" dopisac, jaki jest Twoj zwiazek z polecanym
    produktem