  • 21. Data: 2017-06-21 01:17:22
    Temat: Re: prawo i sprawiedliwość... już chyba czas...
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 19 czerwca 2017 23:04:13 użytkownik W systemie siła 'POPIS/EU napisał:

    > kurde

    W ramach rutynowych ćwiczeń w celu zachowania sprawności umysłu, w miejsce
    rozwiązywania krzyżówek i Sudoku
    popełniłem program - oczywiście w Turbo Pascalu - do analizy takich wypowiedzi. Efekt
    zamieszczam poniżej.
    Może komu się przyda - wybory przecież niedługo...

    26 #####> <Koleżanki i koledzy, >
    38 #####> <Nie zapominajmy jednak, że >
    35 #####> <Praktyka dnia codziennego dowodzi, że >
    38 #####> <Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również >
    36 #####> <Troska organizacji, a szczególnie >
    47 #####> <Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ >
    43 #####> <Wyższe założenia ideowe, a także >

    29 #####> <aktualna struktura organizacji >
    22 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
    14 #####> <konsultacja z szerokim aktywem >
    30 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
    25 #####> <realizacja nakreślonych zadań programowych >
    22 #####> <rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw >
    31 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
    31 #####> <stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności >
    25 #####> <wzmocnienie i rozwijanie struktur >
    34 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >

    28 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
    24 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >
    18 #####> <powoduje docenianie wagi >
    34 #####> <przedstawia interesującą próbę sprawdzenia >
    28 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
    25 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
    26 #####> <umożliwia w większym stopniu tworzenie >
    26 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
    23 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
    31 #####> <zmusza nas do przeanalizowania >

    6 #####> <dalszych kierunków rozwoju, >
    26 #####> <dalszych kierunków rozwoju.>
    8 #####> <form oddziaływania, >
    14 #####> <form oddziaływania.>
    11 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych, >
    18 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych.>
    7 #####> <kierunków postępowego wychowania, >
    16 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
    11 #####> <modelu rozwoju, >
    18 #####> <modelu rozwoju.>
    13 #####> <nowych propozycji, >
    19 #####> <nowych propozycji.>
    6 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji, >
    20 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
    5 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, >
    12 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.>
    6 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa, >
    13 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa.>
    10 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, >
    24 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>

    21 #####> <, jak również >
    21 #####> <, podobnie >
    19 #####> <, w ten sposób >
    22 #####> <, z drugiej strony >

    11 #####> <aktualna struktura organizacji >
    10 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
    6 #####> <konsultacja z szerokim aktywem >
    12 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
    12 #####> <realizacja nakreślonych zadań programowych >
    5 #####> <rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw >
    7 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
    5 #####> <stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności >
    9 #####> <wzmocnienie i rozwijanie struktur >
    6 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >

    8 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
    12 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >
    7 #####> <powoduje docenianie wagi >
    9 #####> <przedstawia interesującą próbę sprawdzenia >
    7 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
    4 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
    16 #####> <umożliwia w większym stopniu tworzenie >
    5 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
    7 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
    8 #####> <zmusza nas do przeanalizowania >

    2 #####> <dalszych kierunków rozwoju, >
    6 #####> <dalszych kierunków rozwoju.>
    1 #####> <form oddziaływania, >
    7 #####> <form oddziaływania.>
    2 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych, >
    6 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych.>
    2 #####> <kierunków postępowego wychowania, >
    6 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
    1 #####> <modelu rozwoju, >
    5 #####> <modelu rozwoju.>
    4 #####> <nowych propozycji, >
    3 #####> <nowych propozycji.>
    2 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji, >
    4 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
    5 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, >
    5 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.>
    3 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa, >
    9 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa.>
    3 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, >
    7 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>

    5 #####> <jak również >
    8 #####> <podobnie >
    6 #####> <w ten sposób >
    6 #####> <z drugiej strony >

    2 #####> <aktualna struktura organizacji >
    4 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
    3 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
    5 #####> <rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw >
    2 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
    5 #####> <stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności >
    3 #####> <wzmocnienie i rozwijanie struktur >
    1 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >

    1 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
    3 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >
    1 #####> <powoduje docenianie wagi nowych propozycji, >
    1 #####> <przedstawia interesującą próbę sprawdzenia >
    1 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
    3 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
    2 #####> <umożliwia w większym stopniu tworzenie >
    7 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
    4 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
    2 #####> <zmusza nas do przeanalizowania modelu rozwoju.>

    1 #####> <dalszych kierunków rozwoju.>
    1 #####> <form oddziaływania, >
    1 #####> <form oddziaływania.>
    1 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych, >
    2 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych.>
    1 #####> <kierunków postępowego wychowania, >
    4 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
    1 #####> <modelu rozwoju.>
    2 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji, >
    1 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
    2 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, >
    2 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, >
    2 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>
    1 #####> <w ten sposób >

    1 #####> <jak również >
    1 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
    2 #####> <podobnie >
    3 #####> <w ten sposób >
    3 #####> <z drugiej strony >

    3 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
    2 #####> <konsultacja z szerokim aktywem >
    1 #####> <realizacja nakreślonych zadań programowych >
    1 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
    2 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
    1 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >

    2 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
    1 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
    2 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
    1 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
    2 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
    1 #####> <form oddziaływania.>
    1 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >

    2 #####> <modelu rozwoju.>
    1 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa.>
    1 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
    2 #####> <nowych propozycji.>
    1 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
    1 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>
    1 #####> <kierunków postępowego wychowania.>

  • 22. Data: 2017-06-21 16:03:32
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wpadnij na oopiniowania - wrzuciłem kolejne pytanko przy którym
    zgłupiałem ;o))) dzięki

  • 23. Data: 2017-06-21 16:38:24
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie chciałbym Pana Panie Paskal denerwować,

    ale mógłbyś udostępnić ten programik - może być w wersji skompilowanej i
    nawet odpłatnie...

    chciałbym o pozwoleństwo na umieszczenie go na mojej stronie o
    propagandzie...

    a może by pojawiła się bardziej potrzebna wersja w języku angielskim i
    rosyjskim? w końcu musimy iść z duchem czasu...

  • 24. Data: 2017-07-02 01:32:50
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 21 czerwca 2017 16:38:29 użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU napisał:

    > ale mógłbyś udostępnić ten programik - może być w wersji skompilowanej

    Znalazłem coś znacznie lepszego - oryginalny generator:

    http://www.chemmix.edu.pl/artnet/index.php?s1=06&s2=
    008&s3=000

    Na pewno wielu elektroników myśli o karierze politycznej lub samorządowej.
    Za rok wybory, można zostać radnym, wójtem lub nawet burmistrzem...
    To dla nich ten program - można w prosty sposób przygotować interesujące
    i ciekawe wielogodzinne przemówienie, w którym żadne zdanie nie powtórzy się -
    nawet dwukrotnie...

  • 25. Data: 2017-07-02 13:22:27
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jakby Szanowny Kolega zmienił zdanie i zdecydował się udostępnić
    programik do rozczajania takich tekstów - to zapraszam!

    P.S.
    ciągle pozostanie problem, że i tak trzeba wysilić mózg, żeby
    wygenerować odpowiednie zdania źródłowe... więc ciągle nie wiadomo co
    jest wymyślone a co wygenerowane...

  • 26. Data: 2017-07-03 12:14:57
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 02.07.2017 o 01:32, TurboPascal pisze:

> [...]
    > i ciekawe wielogodzinne przemówienie, w którym żadne zdanie nie powtórzy się -

    Pewne frazy się powtarzają, może nie całe zdania, ale to nie generator
    długich przemówień.

  • 27. Data: 2017-07-03 13:18:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
    pl...
    008&s3=000

    >Pewne frazy się powtarzają, może nie całe zdania, ale to nie
    >generator długich przemówień.

    Bo tak naprawde ma on 10 wersji na kazda z czesci zdania
    http://www.mm.pl/~rados/tresc/gener.html

    Ale laczyc mozna dowolnie, wiec teoretycznie bardzo dlugie
    przemowienie moze z tego wyjsc, i nie bedzie mialo powtorzonego
    zdania.
    (o ile generator losowy nie powtorzy).

    Tylko wkrotce sluchacze zaczna kojarzyc, ze to juz slyszeli.

    J.

  • 28. Data: 2017-07-03 13:23:24
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > (o ile generator losowy nie powtorzy).
    >
    > Tylko wkrotce sluchacze zaczna kojarzyc, ze to juz slyszeli.

    To się w oczy rzuciło :)
    Mnie się przypomniał obrazek, jeszcze z PRL, gdzie gościu stoi sobie na
    mównicy i w dymku jest "powiem krótko". A obok rzędów krzeseł, idzie w jego
    kierunku (i jest juz blisko) drugi gostek z jakimś papiurkiem, gdzie
    napisano "dymisja" :)

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 29. Data: 2017-07-03 14:43:04
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-07-03 o 13:18, J.F. pisze:
> [...]
    > (o ile generator losowy nie powtorzy).
    >
    > Tylko wkrotce sluchacze zaczna kojarzyc, ze to juz slyszeli.

    Nie zaczną. Najpierw by musieli słuchać, a tego się nie da dłużej niż
    przez chwilę.

    Pozdrawiam

    DD

  • 30. Data: 2017-07-03 16:32:53
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
    > Nie zaczną. Najpierw by musieli słuchać, a tego się nie da dłużej niż
    > przez chwilę.

    Czyli idealne na przemówienia Pierwszego Sekretarza :)
    (będzie lekko po żołniersku, ale tego dowcip wymaga)
    Ale Gomółki nikt nie pobije, dzisiejsi mówcy, w różny sposób wołają
    "pomóżcie". A Gomółka, to prawdziwy maczo, 6 godzin pieprzył na stojąco...
    (koniec...)
    Ciekawe, jak by lud to wówczas odebrał... Zwłaszcza z takiego generatora...
    A właśnie, a może pisarze przemówień korzystali, tylko zestaw cegiełek,
    zamiast po 10, był np. po 20, czy nawet 50, rzut kostką i pyk, zestaw leci
    na papier :) A później brawa :) Zaś zanim się sekretarz skapnął, że cuś tu
    nie tak jest, to zapomniał, co wcześniej było, taka "dodekafonia" w
    przemówieniach :)