-
X-Received: by 10.157.46.132 with SMTP id w4mr598098ota.18.1498000643280; Tue, 20 Jun
2017 16:17:23 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.46.132 with SMTP id w4mr598098ota.18.1498000643280; Tue, 20 Jun
2017 16:17:23 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweak.nl!209.85.214.88.MISMATCH!f20no37244
itb.0!news-out.google.com!k7ni123itk.0!nntp.google.com!f20no335742itb.0!postnew
s.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Tue, 20 Jun 2017 16:17:22 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <oi9e8a$70r$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.183.170.70;
posting-account=5QRrDgoAAACi32Hy5fM19D-BPWRzig45
NNTP-Posting-Host: 31.183.170.70
References: <ohcbut$pqn$1@node2.news.atman.pl> <ohdkic$ka7$1@node1.news.atman.pl>
<ohhd2f$gn4$1@node2.news.atman.pl>
<59404041$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<oi9e8a$70r$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: prawo i sprawiedliwość... już chyba czas...
From: TurboPascal <t...@g...com>
Injection-Date: Tue, 20 Jun 2017 23:17:23 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: base64
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:719427
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19 czerwca 2017 23:04:13 użytkownik W systemie siła 'POPIS/EU napisał:
> kurde
W ramach rutynowych ćwiczeń w celu zachowania sprawności umysłu, w miejsce
rozwiązywania krzyżówek i Sudoku
popełniłem program - oczywiście w Turbo Pascalu - do analizy takich wypowiedzi. Efekt
zamieszczam poniżej.
Może komu się przyda - wybory przecież niedługo...
====================================================
==================================
26 #####> <Koleżanki i koledzy, >
38 #####> <Nie zapominajmy jednak, że >
35 #####> <Praktyka dnia codziennego dowodzi, że >
38 #####> <Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również >
36 #####> <Troska organizacji, a szczególnie >
47 #####> <Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ >
43 #####> <Wyższe założenia ideowe, a także >
====================================================
==================================
29 #####> <aktualna struktura organizacji >
22 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
14 #####> <konsultacja z szerokim aktywem >
30 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
25 #####> <realizacja nakreślonych zadań programowych >
22 #####> <rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw >
31 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
31 #####> <stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności >
25 #####> <wzmocnienie i rozwijanie struktur >
34 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >
====================================================
==================================
28 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
24 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >
18 #####> <powoduje docenianie wagi >
34 #####> <przedstawia interesującą próbę sprawdzenia >
28 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
25 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
26 #####> <umożliwia w większym stopniu tworzenie >
26 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
23 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
31 #####> <zmusza nas do przeanalizowania >
====================================================
==================================
6 #####> <dalszych kierunków rozwoju, >
26 #####> <dalszych kierunków rozwoju.>
8 #####> <form oddziaływania, >
14 #####> <form oddziaływania.>
11 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych, >
18 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych.>
7 #####> <kierunków postępowego wychowania, >
16 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
11 #####> <modelu rozwoju, >
18 #####> <modelu rozwoju.>
13 #####> <nowych propozycji, >
19 #####> <nowych propozycji.>
6 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji, >
20 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
5 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, >
12 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.>
6 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa, >
13 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa.>
10 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, >
24 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>
====================================================
==================================
21 #####> <, jak również >
21 #####> <, podobnie >
19 #####> <, w ten sposób >
22 #####> <, z drugiej strony >
====================================================
==================================
11 #####> <aktualna struktura organizacji >
10 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
6 #####> <konsultacja z szerokim aktywem >
12 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
12 #####> <realizacja nakreślonych zadań programowych >
5 #####> <rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw >
7 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
5 #####> <stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności >
9 #####> <wzmocnienie i rozwijanie struktur >
6 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >
====================================================
==================================
8 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
12 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >
7 #####> <powoduje docenianie wagi >
9 #####> <przedstawia interesującą próbę sprawdzenia >
7 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
4 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
16 #####> <umożliwia w większym stopniu tworzenie >
5 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
7 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
8 #####> <zmusza nas do przeanalizowania >
====================================================
==================================
2 #####> <dalszych kierunków rozwoju, >
6 #####> <dalszych kierunków rozwoju.>
1 #####> <form oddziaływania, >
7 #####> <form oddziaływania.>
2 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych, >
6 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych.>
2 #####> <kierunków postępowego wychowania, >
6 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
1 #####> <modelu rozwoju, >
5 #####> <modelu rozwoju.>
4 #####> <nowych propozycji, >
3 #####> <nowych propozycji.>
2 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji, >
4 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
5 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, >
5 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje.>
3 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa, >
9 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa.>
3 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, >
7 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>
====================================================
==================================
5 #####> <jak również >
8 #####> <podobnie >
6 #####> <w ten sposób >
6 #####> <z drugiej strony >
====================================================
==================================
2 #####> <aktualna struktura organizacji >
4 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
3 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
5 #####> <rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw >
2 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
5 #####> <stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności >
3 #####> <wzmocnienie i rozwijanie struktur >
1 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >
====================================================
==================================
1 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
3 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >
1 #####> <powoduje docenianie wagi nowych propozycji, >
1 #####> <przedstawia interesującą próbę sprawdzenia >
1 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
3 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
2 #####> <umożliwia w większym stopniu tworzenie >
7 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
4 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
2 #####> <zmusza nas do przeanalizowania modelu rozwoju.>
====================================================
==================================
1 #####> <dalszych kierunków rozwoju.>
1 #####> <form oddziaływania, >
1 #####> <form oddziaływania.>
1 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych, >
2 #####> <istniejących warunków administracyjno-finansowych.>
1 #####> <kierunków postępowego wychowania, >
4 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
1 #####> <modelu rozwoju.>
2 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji, >
1 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
2 #####> <postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, >
2 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, >
2 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>
1 #####> <w ten sposób >
====================================================
==================================
1 #####> <jak również >
1 #####> <nowy model działalności organizacyjnej >
2 #####> <podobnie >
3 #####> <w ten sposób >
3 #####> <z drugiej strony >
====================================================
==================================
3 #####> <dalszy rozwój różnych form działalności >
2 #####> <konsultacja z szerokim aktywem >
1 #####> <realizacja nakreślonych zadań programowych >
1 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
2 #####> <stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności >
1 #####> <zakres i miejsce szkolenia kadr >
====================================================
==================================
2 #####> <pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania >
1 #####> <spełnia istotną rolę w kształtowaniu >
2 #####> <spełnia ważne zadania w wypracowaniu >
1 #####> <wymaga sprecyzowania i określenia >
2 #####> <zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu >
1 #####> <form oddziaływania.>
1 #####> <pomaga w przygotowaniu i realizacji >
====================================================
==================================
2 #####> <modelu rozwoju.>
1 #####> <systemu powszechnego uczestnictwa.>
1 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
2 #####> <nowych propozycji.>
1 #####> <odpowiednich warunków aktywizacji.>
1 #####> <systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom.>
1 #####> <kierunków postępowego wychowania.>
====================================================
==================================
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.17 01:06 TurboPascal
- 21.06.17 16:03 w systemie siła 'POPIS/EU
- 21.06.17 16:38 w systemie siła 'POPIS/EU
- 02.07.17 01:32 TurboPascal
- 02.07.17 13:22 w systemie siła 'POPIS/EU
- 03.07.17 12:14 Cezary Grądys
- 03.07.17 13:18 J.F.
- 03.07.17 13:23 HF5BS
- 03.07.17 14:43 Dariusz Dorochowicz
- 03.07.17 16:32 HF5BS
- 03.07.17 17:01 wół, wół roboczy ''POPIS/EU
- 03.07.17 18:08 TurboPascal
- 03.07.17 18:40 wół, wół roboczy, wół dojno roboczy ''POPIS/EU
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- śrubka masy
- Ciekawostka na dziś lock bity
- [OT] napisy w YT
- Było 83V
- Stare komputery
- Odbiornik ADS-B i wzmacniacze
- Thunderbird i dysk...
- opornosc falowa
- Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- Tani zakup z ali?
- w czasach LED komary mają ciężko
- walizka z kodami
- Rejestrator temperatur - termopara, siec
- Router LTE z możliwością zmian MTU
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML