    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prawo i sprawiedliwość... już chyba czas...
    Date: Mon, 3 Jul 2017 13:18:25 +0200

    Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 02.07.2017 o 01:32, TurboPascal pisze:
> [...]
    008&s3=000

    >Pewne frazy się powtarzają, może nie całe zdania, ale to nie
    >generator długich przemówień.

    Bo tak naprawde ma on 10 wersji na kazda z czesci zdania
    http://www.mm.pl/~rados/tresc/gener.html

    Ale laczyc mozna dowolnie, wiec teoretycznie bardzo dlugie
    przemowienie moze z tego wyjsc, i nie bedzie mialo powtorzonego
    zdania.
    (o ile generator losowy nie powtorzy).

    Tylko wkrotce sluchacze zaczna kojarzyc, ze to juz slyszeli.

    J.