  • 31. Data: 2017-07-03 17:01:38
    Temat: Re: prawo i sprawiedliwość... już chyba czas...
    Od: wół, wół roboczy ''POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ Panowie przesiąkliście eurpejską ideologią
    przecież to trzeba niezłego łba, żeby wymyślić 100 zdań, które można
    sobie później dowolnie połączyć...

    ponownie: co jest wygenerowane, a co wymyślone przez człowieka?

  • 32. Data: 2017-07-03 18:08:42
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    Apel minimalnie zmodyfikowany wydźwiękiem lekko politycznym...

    Znalazłem coś znacznie lepszego - oryginalny generator:
    http://www.chemmix.edu.pl/artnet/index.php?s1=06&s2=
    008&s3=000

    Na pewno wielu elektroników myśli o karierze politycznej lub samorządowej.
    Za rok wybory, za dwa lata następne. Można zostać radnym, wójtem lub nawet
    burmistrzem...
    Albo posłem do sejmiku wojewódzkiego lub do Sejmu.

    ELEKTRYCY I ELEKTRONICY!
    To dla Was ten program - można w prosty sposób przygotować interesujące i ciekawe
    wielogodzinne przemówienie, w którym żadne zdanie nie powtórzy się - nawet
    dwukrotnie...
    Lutownice i śrubokręty w dłoń i do dzieła.

    Niech żyją prądy i napięcia!

  • 33. Data: 2017-07-03 18:40:12
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczy ''POPIS/EU <N...@g...pl>

    Panie Paskal! Panie Paskal!
    jakimiś grancikami rzucili?

    P.S.
    zapraszam ponownie na oopiniownaia, tam ciekawy problem miksowania
    sygnałów...