  • Data: 2011-09-07 19:44:47
    Temat: Re: prawko - nowe zasady
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Icek,

    [...]

    > chyba trudno mi się zgodzić. Ciekawi mnie opinia grupowiczów. Czy na
    > kursie uczą jeździć samochodem czy może tylko uczą jak zdać egzamin ?
    > Po to wszystkie "L"ki cały czas robią kółka w strefie egzaminowania aby

    I znowu "wszystkie"...

    Ja z Lką na dachu pojechałem z instruktorem z Opola do Wrocławia, żeby
    oswoić się z tramwajami, których w Opolu nie ma - poznałem jazdę w
    trasie i w dużym mieście. Jeździłem kawałkiem autostrady (wtedy pod
    Opolem było tylko 13km) ale również wąskimi, krętymi drogami przez las
    itd. Bardzo się przydało _po_ zdaniu egzaminu.

    > na blache wykuć gdzie się włącza migacz, gdzie się ustępuje
    > pierwszeństwa i gdzie można zawracać.

    Po raz kolejny: chyba Ty. Kursant płaci, kursant żąda. Jak kursant
    "oszczędza" i jeździ ustawowe minimum, to się niczego poza
    umiejętnością zdania egzaminu nie nauczy.

    Po co od razu 250? Mi starczyło ok. 50.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl