  • Data: 2011-09-07 19:59:45
    Temat: Re: prawko - nowe zasady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-07 19:43, Icek pisze:

    > dlatego moim zdaniem osoby które pierwszy raz wsiadły do auta,
    > przejechały 25 godzin z czego połowę po placu nie mają umiejętności do
    > jazdy samochodem.

    Jak to RoMan napisał - "Uważaj na nisko latające kwantyfikatory..."

    > To jest czas w którym dopiero po zdaniu egzaminu będą się tego uczyć.

    Ludzie się uczą całe życie.

    > Mają podstawową wiedzę jak sprawdzić olej, jak się nazywają światła i
    > jak teoretycznie wjechać do garażu.

    A po co komu wiedza o sprawdzaniu oleju w kontekście poprawnej jazdy
    samochodem? Zresztą teraz trenuje się parkowanie na mieście.

    > Dramaturgii dokłada sytuacja w której odjeli z egzaminu szereg czynności
    > i zamienili na losowanie.

    I bardzo dobrze. Ten szereg czynności sprowadzał się do tego, że
    konkretny manewr dało się zrobić tylko konkretnym samochodem.
    Trenowałem jakiś czas temu w domu - samochodem (zwykły kompakt)
    nie dało się zrobić tych manewrów placowych, które były chyba na
    Uno. Tak to właśnie wyglądała ta nauka. Jak słupek pojawił się
    w tylnej szybie to kręcić... Tego się nie dało zrobić fizycznie,
    a nie z racji nieumiejętności młodego.

    > Ostatnio znowu kierownik auta co spowodował wypadek (chyba wczoraj w
    > TVN24) chwalił się, że pomyliły mu się pedał hamulca z pedałem gazu.

    Żaden z tego argument - ludziom się różne rzeczy zdarzają w stresie.

    > Obserwowałem też zdających na B. W czasie chyba 15 minut egzaminator
    > oblał 3 osoby na łuku. Na oko i ucho było widać, że nie mają bladego
    > pojęcia jak się eksploatuje samochód.

    Daruj, ale to kiepska argumentacja.