  • Data: 2011-09-07 18:21:28
    Temat: Re: prawko - nowe zasady
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-07 17:27, Artur Maśląg pisze:
    > Tak też sobie zaprzeczyłeś - najpierw piszesz, że nie trzeba
    > zmieniać/sankcjonować systemu szkolenia, a później podajesz jako
    > dobry przykład system, w którym to szkolenie wygląda zupełnie
    > inaczej. Żeby nie było - jak najbardziej jestem zwolennikiem
    > systemu od jakim piszesz.

    Problem z tym systemem jest taki że teorie możesz zdać a umiejętności do
    jazdy nie mieć żadnych. Puszczanie ludzi za kierownice bez żadnej
    weryfikacji ich umiejętności praktycznych skończyło by się w naszych
    warunkach katastrofą. Inny kierowca w roli instruktora przy samochodzie
    nie przystosowanym do nauki jazdy to była by taka seria wypadków że OC
    wzrosło by chyba pięciokrotnie, szczególnie że mamy mocno niedouczone co
    najmniej 3 pokolenia kierowców.

    Według mnie kurs nie powinien być obowiązkowy, uprawnienia do kierowania
    powinny być przyznawane tylko po egzaminie teoretycznym i praktycznym.
    Nauka jazdy tylko z instruktorem i samochodem przystosowanym do nauki.
    Instruktorzy tylko kompetentni i zawodowi, bez starszyzny co dorabia
    sobie do emerytury czy dorabiaczy co do 16:00 robią pizze a po 16
    zmieniają się w "panów instruktorów". Instruktor to powinien być ekspert
    z dziedziny przepisów ruchu drogowego i kierowania.No i odpowiednim
    wynagrodzeniem a nie takie dziadostwo jak obecnie że patałachy jeżdżą po
    9-10zł/h netto i się cieszą że lepsze to niż na łopacie zasuwać.