  • Data: 2011-09-07 19:37:49
    Temat: Re: prawko - nowe zasady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-07 19:21, Icek pisze:
    (...)

    > chyba trudno mi się zgodzić.

    Różnie z tym bywa.

    > Ciekawi mnie opinia grupowiczów.

    Z jakiego punktu widzenia?

    > Czy na
    > kursie uczą jeździć samochodem czy może tylko uczą jak zdać egzamin ?

    Jw. Niestety zbyt często jest to nauka do zdania egzaminu. Z drugiej
    strony - czemu się dziwić, skoro godzin mało i nikt nie patrzy na
    jakość tylko na pieniądze (z góry przepraszam osoby, które szkolą
    na jakość - tacy też są).

    > Po to wszystkie "L"ki cały czas robią kółka w strefie egzaminowania aby
    > na blache wykuć gdzie się włącza migacz, gdzie się ustępuje
    > pierwszeństwa i gdzie można zawracać.

    Różnie to bywa. Jazda po trasach egzaminacyjnych w sumie nie jest
    czymś złym, jeżeli są one stałe i ułożone złośliwie. Ostatnimi czasy
    jednak zmieniło się na lepsze, ale to za mało.

    > ale to co zamienimy 25 godzin na 250 godzin ?

    Ciężko stwierdzić - obowiązkiem powinno być zdanie egzaminu, a nie
    ilość wyjeżdżonych godzin określonych ustawowo.