-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-fo
r-mail
From: WildS <f...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: prawko - jaka kategoria najpierw ?
Date: Sun, 23 Oct 2011 00:15:50 +0200 (CEST)
Organization: Falcon
Lines: 34
Message-ID: <s...@m...org>
References: <4e9f3ffb$0$8446$65785112@news.neostrada.pl>
<j7smvp$srf$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
<j7ulhc$mlq$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
<s...@k...sail-ho.pl>
<s...@m...org>
<s...@k...sail-ho.pl>
Reply-To: WildS f...@n...pl
NNTP-Posting-Host: makigai.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1319321750 8841 91.193.12.130 (22 Oct 2011 22:15:50
GMT)
X-Complaints-To: a...@p...net.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2011 22:15:50 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408447
[ ukryj nagłówki ]On 2011-10-22, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:
>> Na tarczkach to wiadomo, ze rozne rzeczy się mogą dziać. Kolejny minus
>> autobusów dla mnie. Bo przecież nie powiesz 40 ludziom, że teraz idziesz
>> zrobić 9h pauze bo ci sie czas skonczyl. Przeginasz całe godziny i
>> opisujesz albo tarczki za okno i jazda.
> W tym przypadku to bym trzydzieści parę osób wywalił na kopach z
> autokaru...
>
No taka jazda to juz spore przegiecie.
>> Ja tam nie zatrudnilbym sie w tej chwili na trasy na unię do firmy co ma
>> auta na tarczki. Teraz jest mi dane pracowac w firmie gdzie są same
>> cyfrowe i tacho to świętość.
> Jakby cyfrowych się nie dawał oszukać to świat byłby piękny... Skoro
> jeździcie zgodnie z przepisami to fajnie, że wytrzymujecie konkurencję z
> innymi firmami.
W cyfrowym jedyne co oszukasz bez jakichs grubszych modyfikacji to jak
podepniesz magnes. Na szczęście cos ostatnio czytałem, że nowe przepisy
mają wejść i nowa generacja cyfrowych tachografów.
Skrótowo:
Tacha mają rejestrować przeważającą w danej minucie czynność.
Czyli np. 29 sekund jazdy i 31 sekund pracy zapisywać jako pracę
(obecnie w korkach minuty przeciekają przez palce).
Mają tez dodatkowo mieć jakieś bodajże rejestrowanie RPM czy coś - w
każdym razie nie powiązane bezpośrednio z impulsatorem i być batem na
magnesiarzy, którzy psują robotę niewiele mniej niż ci co wyrzucaja
tarczki za okno.
--
WildS
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.11 00:25 Krzysiek Kielczewski
- 23.10.11 00:38 WildS
- 23.10.11 11:07 J.F.
- 23.10.11 11:20 J.F.
- 23.10.11 12:09 Krzysiek Kielczewski
- 23.10.11 12:27 WildS
- 23.10.11 17:42 WOJO
- 23.10.11 19:05 gadacz
- 23.10.11 21:41 jack
- 23.10.11 21:41 mister
- 23.10.11 21:46 mister
- 24.10.11 03:17 WildS
- 24.10.11 03:29 WildS
- 24.10.11 03:54 WildS
- 24.10.11 21:01 mister
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=