  • 11. Data: 2010-04-02 13:15:35
    Temat: Re: [prasa] Ile kosztuje uprawianie sportów motorowych? Dziś omówimy żużel.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-02 15:07, Arni pisze:

    > Ty to jednak niereformowalny jestes. No to sobie bądz, mi to zwisa.

    Wesze kryzys w tym zwiazku

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-04-02 14:01:19
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hp4qlu$jfs$1@news.onet.pl... W dniu 2010-04-02 15:07, Arni pisze:
    > Wesze kryzys w tym zwiazku

    Weżyciu!!!

  • 13. Data: 2010-04-02 16:21:32
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <n...@s...org> wrote:

    >Ty to jednak niereformowalny jestes. No to sobie bądz, mi to zwisa.

    Abo z gownem sie nie wchodzi w dysputy, bo i po co;)
    Sam chciales no to masz:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2010-04-02 16:45:10
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Abo z gownem sie nie wchodzi w dysputy, bo i po co;)
    > Sam chciales no to masz:)

    Wkurwejebana szmato jacotowa... Tfu! Sraluchu...

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2010-04-02 16:45:50
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Abo z gownem sie nie wchodzi w dysputy, bo i po co;)
    > Sam chciales no to masz:)

    A, zapomniałbym szmato. Oczywiście, życzę ci chujowych świąt:-)

    --
    Grzybol