  • Data: 2021-05-23 15:01:55
    Temat: Re: prad
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-23 o 13:27, Shrek pisze:

    > To ten co wisiał na stronie pge? Dużo tam o załącznikach, które nie
    > zostały udostępnione i o "zostanie przedstawione" i inne casy przyszłe.
    > Jeśli to czego niby nie było to dlaczego nie zostało przedstawione
    > sądowi tylko tłitami teraz? Być może premierowi wydaje się, że sprawy
    > prawne rozstrzyga się teraz tłitami, ale w cywilizowanym świecie to
    > trochę inaczej wygląda. Może tu jest pies pogrzebany?
    Możliwe, ale właśnie przeczytałem że np Niemcy czy Hiszpania też mają w
    nosie wyroki TSUE, niemcy np za nord stream2.
    Nie mówiąc już o tym że w czechach jest tam przy samej granicy kopalnia
    żwiru i to ona podobno 'wysysa' wodę z okolicy. Nie mówiąc już że w tym
    'worku' jest 9 kopalni czeskich i niemieckich a nasza jest jedną z
    najmniejszych.
    Więc pewnie się poplują i sprawa się rozejdzie po kościach. TSUE nic nie
    zrobi.

    --
    Janusz