  • Data: 2021-05-23 18:56:40
    Temat: Re: prad
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2021 o 18:42, Janusz pisze:

> [...]

    Nie wiem jak w wielkim świecie, ale jak byłem pełnomocnikiem w sprawie
    to wszelkie postanowienia były podpisywane jednoosobowo. W tym wniosek
    pozwanego o rozpatrzenie sprawy w trybunale kulinarnym.

    > No chyba jednak nie, powinny być kolegialnie, wtedy trochę trudniej taki
    > skład przekupić

    Akurat w takiej sprawie to możesz równie dobrze jednego jak i trójkę
    przekupić. Mówimy chyba o dwóch sasinach miesięcznie.

    > a i łatwiej obronić decyzję.

    W czym łatwiej?

    > Według niemieckiego onet-u którego trudno podejrzewać o stronniczość dla
    > ***** ***
    > nasi mieli uzgodnienia i są jakieś protokoły z 2019roku podpisane.

    Z naciskiem na jakieś. Nawet wiszą - sprzed dwóch lat. A w nich mnóstwo
    zobowiązań...

    NIe podoba mi się ta decyzja, ale jak mam wierzyć tsue albo sasinowi to
    sprawa jest chyba oczywista kto spiedolił sprawę - prawda? Podejrzewam
    że takiego obrotu sprawy nawet pepiczki nie przewidziały - myślały że
    tak się kopiemy po prawniczemu ale się po prostu dogadamy. I tu na
    planszę wkracza sasin.

    > No ale ten proces koncesyjny i uzgodnienia trwały tam długo, chyba od
    > 2016, wtedy jeszcze Sasina nie było.

    Ale sasin ma tendencje do rozpierdalania z przytupem tego co kiedyś
    działało. Jeszcze raz - jak będę miał słowo sasina przeciw słowu żula
    spod sklepu to uwierzę żulowi - tem może bredzić więc jest 50% szansy że
    powie prawdę. Sasin z definicji wszystko czego się dotknie zmienia w
    gówno a potem kłamie że to nie jego wina. A co dopiero porównywanie
    słowa sasina z tsue... No daj spokój.

    --
    Shrek