  • Data: 2021-05-23 18:44:49
    Temat: Re: prad
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2021 o 18:33, Janusz pisze:

    > A ty wiesz?

    "Nie wiem, choć się domyślam". Po prostu sąd bierze pod uwagę takie
    kwity jak dostaje. Tłitów nominatów sasina po prostu nie czyta i tyle. A
    co myślałeś, że sąd tłity czyta? To nie polska gdzie p.o.remier uważa że
    tłit to odpowiednik dziennika ustaw, tylko ważniejszy.

    > Wątpię,

    A ja nie.

    > poza tym ewentualne kary mogą być znacznie mniejsze niż starty z
    > zamknięcia kopalni i elektrowni.

    Zapewne. Choć znacznie pogorszą i tach chujową opłacalność polskiej
    energetyki.

    > A potem i tak My je zapłacimy w rachunkach :(

    Cóż - jak widać sasin na stanowisku polaków dalej bawi. No trudno -
    zapłacimy...

    --
    Shrek