  • Data: 2021-05-23 18:42:29
    Temat: Re: prad
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-23 o 17:52, Shrek pisze:

    > A nie jest tak, że wszystkie podobne są podejmowane jednoosobowo?
    No chyba jednak nie, powinny być kolegialnie, wtedy trochę trudniej taki
    skład przekupić
    a i łatwiej obronić decyzję.

    > Chciałbym zobaczyć nasze pismo w tej sprawie. Bo jak dla mnie decyzja
    > trochę głupawa.
    Też się dziwię, chyba że tsue doszedł do ściany i musiał mocno tupnąć
    żeby do nas dotarło.

    No chyba że czesi cokolwiek napisali to napisali po
    > prawnemu z sensem, a nasi odpisale że "a bo siem pepiki czepiajo, a poza
    > tym to niemiecka propaganda". No i wtedy sędziemu nie pozostaje nic
    > innego jak przyznać rację czechom.
    Według niemieckiego onet-u którego trudno podejrzewać o stronniczość dla
    ***** ***
    nasi mieli uzgodnienia i są jakieś protokoły z 2019roku podpisane. Więc
    zachodzi pytanie w co grają Czesi, wpierw wypieprzyli rusków pod
    pretekstem prowokacji czy zamachu z 2014, teraz z nami zaczynają drzeć
    koty.

    Choćby to była właśnie taka decyzja
    > jak zamknięcie kopalni. Pewności nie mam, ale się domyślam co sie stało
    > - sasin!

    No ale ten proces koncesyjny i uzgodnienia trwały tam długo, chyba od
    2016, wtedy jeszcze Sasina nie było.

    --
    Janusz