    Subject: Re: prad
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <60a2d4a0$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <s7uomv$n4p$2@dont-email.me>
    <60a3781f$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <fzbsx1drol8o.18cnfn52hpwxe$.dlg@40tude.net>
    <60a386cf$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <s80hqp$8jj$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <60a54201$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <s88cmg$or5$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <60a7d2c9$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <s8ajt3$224$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <60a8f959$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <60a94148$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <60a9ee9a$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <60a9f85b$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <60a9fb0a$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <60aa0d1b$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <60aa2507$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <60aa3e46$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 23 May 2021 13:47:40 +0200

    W dniu 23.05.2021 o 13:36, Pete pisze:

    > > Taa - i czym dowozą - ciężarówkami?
    >
    > No.
    > Mogą też zbudować taśmociąg ;)

    W sumie raz już węgiel u nich samolotami wozili. Choć w sumie to
    hamburgery były;)

    > Wiesz jak to jest z orzeczeniem środków zapobiegawczych. To nie jest
    > jeszcze rozprawa, ale decyzja mająca na celu zatrzymanie dalszych szkód
    > do czasu rozprawy.

    No ale jednak wypadałoby żeby sąd jakieś granice normalności ogarniał:)

    > I o to wnioskowali Czesi.

    No toż piszę, że czesi poszli grubo. Pytanie jakie kwity my pokazaliśmy.
    Bo coraz bardziej jestem przekonany że żadnych a teraz towarzysze
    działacze dziwią się, ze sąd nie wziął pod uwagę tłitów z przyszłości,
    co przecież jest u nas powszechnie przyjetą formą ogłaszania prawa i
    innych głupot przez władzę. Więc są trochę zaskoczenie, że mieli papiery
    do sądu przynieść a nie że sąd sobie będzie tłita śledził... no i się
    zesrało.

    > O stronniczość oskarżają ci co im nie w smak orzeczenie.

    Akurat stronniczość jak stronniczość. Ale jeśli nie jest tak, że daliśmy
    dupy na taką skalę że sąd innego wyjścia nie miał, to orzeczenie jest po
    prostu głupie bo oderwane od rzeczywistości. NIe da się na chwilę
    zamknąć kopalni i elektrowni.

    --
    Shrek