  • Data: 2023-10-03 10:47:54
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/10/2023 10:31, Lisciasty wrote:
    > To mało jeszcze widziałeś albo dobrze ściemniają. Zwłasza Francja,
    > Niemcy i Włochy, tam bywało że cały dział się opieprzał bo roboty było
    > na tyle mało że jeden chłop by to ogarnął a w zespole było ich 10.

    Czyli to przyapdek kierownika-idioty.

    > Że o "dzieleniu kompetencji" nie wspomnę, gdzie dany pacjent robił tylko
    > wycinek roboty, a Polak na analogicznym stanowisku musiał ogarniać
    > wszystko dookoła.

    Nie odczuwam tego "podziału", a pracuje z ludzimi z naprawdę *całego*
    świata.

    Nie przyszło Ci do głowy, że opisujesz patologiczne korpo i wyciągasz
    wnioski z patologicznego przykładu?

    > To nie ma nic wspólnego z kierownikiem. Jak kierownik nie dostanie
    > zleceń z góry to nie ma czego rozdzielać i czego pilnować.

    Czyli idiota - nie potrafi zgłosić zapotrzebowania na pracę, lub nie
    potrafi zorganizować pracy lokalnie, choćby przez refaktoring produktu.

    > Pewnie gdzieś tak jest, nie twierdzę że nie. Ale ja takich przypadków
    > nie spotkałem nigdy, a siedziałem w korpo ponad 15 lat.

    Jak widzisz, są inne korpo. Może nie warto generalizować.