  • Data: 2023-10-03 09:39:13
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/10/2023 09:11, Lisciasty wrote:
    > Nie to nie jest anegdota. I nie mówię o arędi, chociaż te działy nie są
    > wcale wyjątkiem. Mówię o korporacjach.

    Świetnie, ale jak nie tylko mówię ale i pracuję. W R&D w dużym korpo. I
    mam rozeznanie co się dzieie w branży, jak wygląda praca w innych korpo,
    bo mam kontakt z innymi ludzmi. Przykłady ludzi niepracujących lub
    ściemniających nie mają zastosowania w normalnym R&D, choć jak mówię,
    anegdotyczne przykłady kierowników-idiotów są i zawsze będą. Zazwyczaj
    praca w R&D to jakiś rodzaj orki, pracy po godzinach i/lub w dziwnych
    godzinach, komunikacji cała dobę z zespołami w róznych zakątkach świata
    i raportowania wyników, o które to raporty dba automatyka i ciężko to
    przeskoczyć ziewaniem w ekran.